je hebt toch een soort van contract dat je betaald voor die zenders lijkt me.. en idd upc en ziggo zijn samen gegaan en veel zenders zijn verhuisd. maar als ze zenders uit je pakket halen waar je voor extra betaald dan lijkt het me ook dat ze je daar over in hadden moeten lichten. id zit bij kpn trouwens in het standaart pakket..
Als het goed is ben je daar ook over ingelicht per email en post. Tenminste wij wel al ruim een maand terug en je kon dan ook de afgelopen maand kosteloos annuleren/overstappen etc.
Ik keek ook heel vaak naar ID en ik ben er echt een fan van. En ineens is die zender inderdaad weg. Ik ga echt geen ander (duurder) pakket nemen alleen voor die ene zender, maar ik vind het echt heel erg jammer.
Daarom zijn wij bijna 2 jaar geleden weggegaan bij ziggo. Dit is niet de eerste keer namelijk. Opeens was ik een berg zenders kwijt waar ik bijna 25 aan nieuwe abbo's voor moest afsluiten .... Dikke doei. Ik denk dat mer de fusie met ziggo, de UPC abonnees zich moeten aanpassen aan de ziggo abbonees ...
Wij hebben ook meerdere malen post en mail gehad over de aanstaande veranderingen door de fusie met UPC en Ziggo.
Hier precies hetzelfde behoorlijk pissig om! Je betaald al ontzettend veel voor zo'n alles in 1 (basis)pakket en dan 'moet' je nu naar een royaal pakket als je die 2 zenders wilt zien.... het is elke keer weer wat met upc..
Post hebben we niet gehad, mail moet ik kijken want dat komt binnen bij mijn man (en die kijkt regelmatig dus helaas niet).
Hier gisteren ook weer post van UPC/Ziggo gehad aangaande de veranderingen. Hierook niet zo blij met de fusie overigens.
Helaas heeft bellen geen zin...... want nick is ook weg, gelukkig voor ons daarmee ook ome opa en teen titans, maar de kids vinden het waardeloos!!! Er is een brief geweest en toen had je kunnen reageren in de vorm ik ga weg of ik blijf met een hetzelfde of hoger pakket!
ID zit op 123 nu. Tenminste bij ziggo wel en aangezien die twee samen gaan verplaatsen ze sommige zenders.
Even bellen of ze echt uit je abonnement zijn, of dat dit een storing is als gevolg van veranderde frequenties. In het eerste geval kun je direct van je abonnement af, omdat zij de voorwaarden dan eenzijdig gewijzigd hebben. In het tweede geval zullen zij actie moeten ondernemen en is dat contact dus hard nodig
Heb je geen brief gehad, dat UPC en Ziggo samen zouden gaan, dat daardoor een en ander zou veranderen qua zenders, en dat je daarom de optie kreeg om je contract vroegtijdig te beëindigen? Wij hebben wél allemaal brieven gehad. Echt heel vaak.
Nou, ik heb ook welgeteld 1 mail gehad... 2 dagen nadat de veranderingen ingevoerd zijn.... En ik baal gewoon dat ze Cartoon Network eraf gegooid hebben... Dat was nou net wat de kinderen 1 van de leukste zenders vonden. En ik verrek het om een duurder pakket te nemen... Gewoon om de kift...
Nee, wij hebben echt geen brieven gekregen. Dat ik er eentje zou missen per ongeluk maar wanneer ik lees dat sommigen heel veel post hebben gekregen. Vreemd hoor,de een wel en de ander dus niet. Lekkere service. Ik wacht even de mail van mijn man af,kijken of daar wel iets is binnen gekomen