Ik was zo'n upc telefoonmiep is al wel 12 jaar geleden trpuwens maar in weze maakt dat geen verschil. De pest is dat je voor kabel gewoon aan up vast zit en zij maken ge ruik van de goedkoopste materialen etc. Ik woon i. Hetziggo gebied en ik ken wat monteurs van imtech die door heel nederland werken en zij zeggen ook echt dat het upc spul prut is. Blokkerig beeld is iets waar je wel zelf iets aan kan doen want dat heeft met je coaxkabel te maken. Zorg ervoor dat er nergens ook maar iets een beetje bloot ligt en investeer in een goede kabel met een dikke huls of tegenwoordig kan het ook met hdmi. Verser zorg dat je box niet naast de stereo etc staat. Je kan evt ook signaalversterkers ertussen zetten. Een dvd recorder is dat bijv vaak ook. een klacgt die bij upc langer dan een maand ligt wordt weggegooid dus je doet er goed aan om vaak te klagen. En een contract is vest tussentijds te ontbinden omdat upc niet levert wat ze beloven.
Heb al 3 verschillende boxen gehad. Box 1: bleef maar updaten na 2 min. (Na terug komst van vakantie) Box 2: zoeken op tv (naar programma's) en upc on demand deden het niet Box 3. Programma's ingesteld voor opname maar deed 9 v/d 10 keer niets We hebben nu de nieuwe Upc Horizon box als die ook raar gaat doen stap ik over :x Wel gewoon klantvriendelijke mensen gehad. Vooral bij de monteurs (op hun kosten). Bij box 2 zei ik: heb er niets mee gedaan hoor. Hij: al heeft u hem uit het raam gegooit moet hij het nog doen. U krijgt gewoon een nieuwe. Haha Box 3: hij moest alles onderzoeken van upc wat de oorzaak was maar toen hij er eenmaal was had hij het niet eens nagekeken en zei: nou ik heb alles onderzocht en kon niets vinden, ik heb het veels te druk dus je krijgt gewoon een nieuwe zelfs die werknemers zijn het dus zo zat, al die klachten.
Ik moet trouwens zeggen dat ik met internet echt nooit last hebt, de verbinding is er altijd, en is ook erg snel. Het is alleen het blokkerig beeld zo af en toe en het niet opnemen van voor ingestelde programma's .. Heb er ook wel eens aan gedacht om over te stappen maar dat gaat hier niet want alleen UPC kan gebruikt worden hier in de buurt, ik heb dus geen keus. Ze mogen wel wat aan de klant vriendelijkheid daar doen en misschien eens een extra cursus doen ipv alles standaard van een papiertje aflezen, wat een domme dozen werken er daar zeg.
Zo te lezen is er weinig verandert dus sinds mijn ouders weg zijn bij UPC. Goed, nu hoor ik van mijn zusje ook genoeg verhalen over UPC. Hier kunnen we alleen Telfort, KPN en Tele2 ontvangen. Met Telfort geen enkel probleem. Ja, laatst... Internetverbingding die zo sloom werd en soms zelfs uitviel. Wij Telfort gebeld. Klantenservice medewerker vroeg of modem bij een aquarium stond. Ja, dat staat ie. De bedrading komt bij ons binnen in de huiskamer i.p.v. in de meterkast. Zegt medewerkster nou de pomp is storingsgevoelig. Mijn vriend had gebeld en hij zei dat tegen mij. Ik zo ja hoor, lekker makkelijk om een aquarium de schuld te geven. Toch gehoor aan gegeven. Modem op de grond gezet (gelukkig blijft 21 maanden oude zoon eraf). Sindsdien nooit meer verbindingsproblemen gehad. Geef mij maar Telfort! Vriendelijke klantenservice en goed kwaliteit van de diensten.
Wij hebben ook steeds last van upc. De verbinding die steeds weg valt op tv, internet. Telefoon die vaak niet doet....Word er knetter van. We gaan kijken na een andere tv aanbieder....
Wij hadden ook al een half jaar problemen met de upc. Aantal keren gebeld. Aan onze bekabeling kon het niet liggen dat wisten we zeker. We hebben nml toen we onze tv en audio kochten echt dure bekabeling gekocht, dus dat moest goed zijn. Man heeft een aantal keren gebeld maar elke keer was het nog steeds kt. Toen we het naar een half jaar echt spuugzat waren, internet dat steeds uitviel, telefoon halverwege gesprek weg etc. zeiden ze, ja we willen wel langskomen maar als het niet aan ons ligt kost het jullie de voorrijd kosten. Mijn man zei al dat die modem ook een eigen leven leidt, en dat als ons huis af brand door die modem wij upc er voor verantwoordelijk hielden. Binnen anderhalf uur waren ze er Modem was inderdaad, helemaal niet goed, maaaar.. de signaalsterkte die van upc hier binnenkomt was ver onder de maat Die monteur die hier was zei, je moet meteen gaan bellen, hiervoor krijg je een vergoeding die wel eens boven de 100 euro kan gaan.. Mijn man gebeld, en ja hoor we werden doorverbonden (na het vehaal helemaal uitgelegd te hebben) die mevrouw was niet bevoegd om vergoedingen boven de 100euro te vergoeden. Dus kreeg mn man iemand anders te spreken. Wat denk je wat Begon die man dat we een vergoeding konden krijgen voor de aantal keren die we gebeld hadden X zoveel euro bla bla kwam uit op nog geen 20 euro.. Dus mijn man uitgelegd dat wij daar niet mee akkoord gaan al helemaal niet omdat collega's van upc andere informatie verstrekken. Die man van de upc zei dat we bij elke x dat we storing hadden hadden moeten melden. Dus ook als je internet en telefoon 10 x op een dag gebrek vertoont, dan 10 x bellen (wel met je mobiel, want je telefoon doet het niet) Voor ons werd het tijdens het gesprek gewoon een principe kwestie, het ging al helemaal niet meer om het geld, maar om het idee dat die man ons wou afschepen met nog geen 20 euro, terwijl bewezen is dat de modem niet goed was, en het signaal van upc wat bij ons binnen kwam erg slecht was. Mijn man vroeg of hij de leidinggevende van die man kon spreken, kon niet.. Mijn man vroeg of hij het gesprek (dat wordt nml altijd opgenomen bij upc) kon doorsturen aan mijn man, kon niet. Naar een boel gezeur opgehangen. Mijn man direct naar de klantenservice gebeld, hele verhaal uitgelegd, en die vrouw begreep onze frustratie, en gaf ook aan dat de fout toch echt bij hun lag. Mijn man zei dat we onze abonnementen wilde opzeggen bij hun. Die vrouw bood ons toen meteen aan dat wij 3 maanden lang onbeperkt films mochten huren, en of we haar de kans wilde geven om dit te gaan regelen. 3 dagen later kregen we telefoon... wij kregen 180 euro terug... Erg leuk natuurlijk! Maar moet je kijken als je dus er niet tegenin durft te gaan en op je strepen gaat staan, dan schepen ze je af met een lullige vergoeding!! Dus bij upc, echt voor jezelf op komen als je weet dat je in je recht staat!
Oh echt? Als je gaat kijken bij kanaal 999 (geloof ik) dan zie je ook nooit een goede signaalsterkte staan!
Hier net zo! Gisteravond en vanmorgen was het weer zo erg dat tv kijken eigenlijk gewoon onmogelijk was... Zo irritant! :x
pff wij zijn dus niet de enige. Gisteren twee keer iemand van upc aan de lijn gehad de eerste gaf aan dat hij niks met compensatie kon doen en dat ik doorverbonden moest worden met de klantenservice, de tweede gaf aan dat hun de klatenservice zijn en dat we geen compensatie krijgen, alleen een monteur kan langsgestuurd worden. Ik word zo moe van oepsie, zo noemen we ze nu al. Twee mensen en twee verhalen lekker handig.
999? nooit geprobeert eigenlijk, zal t straks een bekijken als Kleine Zeemeermin afgelopen is Zoonlief heeft een nieuwe verslaving... Ik bel al niet eens meer met upc, heb me erbij neergelegd. Dan maar geen veronica en bbc. Verder nooit problemen, alleen met aantal zenders dus. Kinderzender Nicelodium(???) doet het ook niet. Bellen ben ik ondertussen al 40,- kwijt aan en heb t gehad met ze. als ik mooie aanbieding ergens anders zie(met opnemen, die het wél doet ) dan ben ik weg bij upc
Roozjuh, UPC heeft tegenwoordig een gratis nummer he! (als je huistel. het tenminste doet haha) Bij ons doet sbs het op het kastje beneden niet en boven wel en veronica andersom... Edit: kijken tegenwoordig via de HD zenders en die doen het wel, bovenstaande gaat nog om de 'normale' zenders
o echt? oe kijk das beter! ga ik ze van de week ff uitkafferen dat we na 2jaar!!! nog steeds geen veronica hebben
Roozjuh, sluit je tv eens aan via de dvd-speler en kijk dan eens of je dan wel veronica hebt? En hoe lang is de kabel tussen het wandcontact en de tv? oh! en sorry allemaal voor mijn heerlijke post van gisteravond... my... moge duidelijk zijn dat ik op mijn telefoon zat te typen...(post #21)
gewoon kabel tv heb ik veronica wel en bbc ook. schijnt een 'groep' te zijn. ik zei tegen die kerel aan de foon dat veronica het niet deed en hij noemde meteen alle andere zenders op die het hier ook niet deden. dus hij weet wat t probleem is maar tis nog steeds niet opgelost. kabel tussen tv en kassie aan de muur is zo'n 8meter. tis hier heel onlogisch ingedeeld, kassie is bij keuken aangesloten terwijl muur voor de tv aan andere kant van t huis is... dit is officieel een bedrijfspand dus geen woonhuis-indeling zeg maar. dus hebben belachelijk lange kabel. denk dat we maar eens nieuwe kabel gaan kopen al is dat niet t probleem want ze hebben keer onze dvr box gereset vanaf kantoor en toen deed alles t gewoon weer. helaas maar voor 2weken(idem met probleem van opnemen)