updat..was dit het dan???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetje, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Thanxxxxxxxxxxxxxx voor jullie mega lieve berichtjes!!!!!!!!!!

    Ik ben echt mega blij!!!!!!!!!!!!

    liefs Peetje
     
  2. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hey peetje

    gelukkig lees ik goed nieuws!!
    geweldig joh....
    veel liefs petra
     
  3. Bianca019

    Bianca019 Lid

    22 jan 2006
    95
    0
    6
    hey peetje
    ben best blij om je verhaal te horen want ik ben vandaag naar de gyn geweest en hij had niet zo mooi nieuws
    ik had een tweeling en 1 vruchtje leefde niet meer maar het andere wel
    we hebben het hartje zien kloppen
    maar er zat ook wat bloed in me baarmoeder en hij gaf me 50 50 procent kans dat de zwangerschap goed verloopt
    dus ik maak me heel erg zorgen
    maar jou verhaal geeft me toch ook wel weer wat hoop



    [​IMG]
     
  4. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi Bianca!!

    Ik las net idd je topic op het zwangerschapsforum, ik wilde net gaan reageren en toen zag ik al dat iemand je heeft doorverwezen naar mijn topic! JA meis., ik denk dat je best goede hoop mag hebben, ik heb ook enorm in de stress gezeten, mijn echo is pas na een aantal weken van bloed en vochtverlies gemaakt, dus mijn vruchtje was al niet meer te zien, maar had wel nog een flinke bloeding in mijn baarmoeder, ook 50% kans dat het goed zou gaan, maar mijn vk zei me ook dat het best vaak schijnt voor te komen en dat de meeste pas in week 12 ofzo een echo maken en dan het meeste bloed al weg is, dit komt omdat bij geen helder rood bloed je vaak geen echo krijgt, die weten dus ook niet wat het was achteraf! En ik ben ook nu weer het bewijs dat het andere kleintje, mits het gezond is natuurlijk het gewoon kan overleven! Ik heb afgelopen dinsdag avond nog een controle echo gehad en mijn kindje was hartstikke levend en lekker aant trappelen en rondjes aant draaien, er was nog wel wat bloed aanwezig, maar dat kon in dit stadium geen kwaad meer voor de baby! Ik was ook ongeveer 6wk toen het begon, had wel al vanaf het begin flinke menstruatiepijn, had al het gevoel dat er iets niet goed zat, denk ook dat mijn vruchtje al vrij snel is afgestorven, maar er later uitkwam, zolang je bloedverlies niet helder rood is, hoef je je zowiezo geen zorgen te maken!!

    Hoop dat je er iets aan hebt, ik duim in ieder geval voor je, als je kindje gezond is weet ik zeker dat het gewoon lekker in je buikje blijft!!!

    Hou ons op de hoogte he!!

    Liefs Peetje
     
  5. Lidwien

    Lidwien Actief lid

    27 okt 2005
    104
    2
    18
    Vrouw
    Breda
    gelukkig!! geniet er maar fijn van ....
     
  6. Bianca019

    Bianca019 Lid

    22 jan 2006
    95
    0
    6
    heel erg bedankt je heb me echt wel een beetje gerust gesteld
    ik had ook vanaf het begin flinke buikpijn en ook het gevoel dat het niet goed zat en dat er iets mis was
    ik hoop dat deze weken snel voorbij gaan en dat ik daarna nog kan gaan genieten van me zwangerschap want dat doe ik nu natuurlijk nu niet echt
    bleef jou buikpijn aanhouden?
    en bleef jou bloedverlies????
    bedankt voor de informatie die je me hebt gegeven
    groetjes bianca
     
  7. Peetje

    Peetje Niet meer actief

    Hoi bianca!

    Mijn buikpijn is gebleven to een anderhalve week geleden, ik had ook een soort van beurs gevoel in mijn buik, dat is zo goed als weg, ik dacht toen dus ook dat mijn bloeding grotendeels weg was, en dat klopte! Mijn bloeden was niet constant, soms was het 1 dag, soms ook 2 of 4 dagen achter elkaar, dan zaten er 1 of een aantal dagen tussen en dan begon het weer, ben ook 1 keer snachts wakker geworden, toen was het net of ik in mijn bed had gepiest, ik was helemaal nat, veel vocht en ik ging naar toilet en daar verloor ik heel veel bloed, wat ook behoorlijk helder was, maar verdund door het vele vocht, dat duurde een half uurtje vanaf het moment dat ik wakker was en toen was het weer verdwenen, vk is sochtens nog komen kijken bij me ook inwendig onderzocht, maar bmond zat weer netjes dicht en er was niets meer te zien! kheb ongeveer anderhalve week geleden nog 3 dagen flink bloed verloren, net of ik wat lichter ongesteld was, dit was allemaal donkerbruin bloed, met stolsels ik maakte me hier echter niet meer druk om, omdat het er maar beter uit kan komen, de 50% risico was bij mij door de bloeding, dat ie door mijn placenta kon gaan woekeren, dus ik was blij dat ie eruit kwam!! Het kan nu zijn dat ik nog wat ga verliezen omdat ik nog wat in mijn baarmoeder heb zitten, maar dat kon ook gewoon afgebroken worden en opgenomen door mijn lichaam, kheb inmiddels ook weer anderhalve week niet meer gebloed, daar zat eerder nooit meer dan 3 dagen tussen!

    Meis khoop voor je dat het er snel uitkomt, dan kun je idd lekker gaan genieten! krijg je wel ook om de 2 weken een echo?

    liefs Peetje
     
  8. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Wat fijn dat alles goed is met het overgebleven kindje, Peet!
    Groetjes, Wendy
     

Deel Deze Pagina