Check het wachtbankje... Nee, ik weet niks. Just my luck: Ik had een defecte zwangerschapstest in het doosje zitten. Maar ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, dus ik fiets vanmiddag even bij het Kruidvat langs en dan ga ik morgen testen.
whahaha dat maakt het wel erg spannend zeg....pff..maar nog steeds geen rood dus. O meis ik ga zo hard voor je duimen dat het gelijk weer raak is en dat je lekker 9 maanden op je roze wolkje mag blijven.
Jeetje, die test weet het weer spannend te maken! Geen bloed is een heel goed teken dus ik duim me ook helemaal suf voor je!
Wauw, heftig...dat je nog een dag wacht. Okee dan....jij je zin: dan wacht ik toch nog gewoon gezellig een dagje met je mee! Ik ga je morgen wel stalken hoor...in de hoop dat je een knalvette positieve test hebt! Dag Belle. Liefs Lola2
Geen bloed is goed meid! Ik hoop dat het nog dik acht maandjes heerlijk roodloos mag blijven! Ik duim me suf voor je! Liefs, Josien
En laat ik dan dit topic ook maar even omhoog schoppen. Lieverds, blijf vooral duimen, maar niet meer voor mij. Er zitten er genoeg op de diverse wachtbankjes die allemaal wel een beetje positieve energie kunnen gebruiken. Maar ik ben zojuist ongesteld geworden, en vanwege onze vakantie sla ik effe een ronde over. Heel erg bedankt voor het meeleven weer, dat waardeer ik enorm. Liefs, Belle.
Jammer dat je ongi geworden bent Belle. Geniet vooral van jullie vakantie nu en dan kunnen jullie er nadien weer tegen volle kracht tegenaan!
F*ck! Neem een flinke borrel of 3,4,5...een neem er ook een van mij! Fijne vakantie Belle. Liefs meelevende Lola2.