Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! Ik hoop dat jullie samen ontzettend gelukkig zullen blijven!
van harte met jullie trouwen...hoop dat het een mooie dag is geweest en dat jullie samen gelukkig blijven, no matter what en ooit met zn drietjes mogen zijn.
Wat leuk dat jullie getrouwd zijn nu! Gefeliciteerd! En je weet maar nooit, misschien brengt het deze cyclus ook wel spontaan geluk Ik duim er voor! xxx
Very happy emoticons for very happy Belle en Belle husband! Proficiat! Tuuuuuuuuuurlijk, veel geluk, liefde en dat er een hele grote wens waarheid mag worden, wens ik jullie! Liefs. xxx
Belle hoe was je dag? Ik hoop dat dit het begin was van een stralende toekomst voor jullie. Liefs Hope
Hoe is het in vredesnaam mogelijk dat één van onze meest zorgwekkende draaideurpatiënten, een psychotische jonge vrouw zonder enig ziekte-inzicht, zomaar ineens twintig weken zwanger blijkt te zijn? Hoe bestaat het dat zij nu een kind krijgt, terwijl iedereen wel kan voorspellen dat zij nooit voor dat kind kan zorgen? Waarom is zij zwanger? Waarom zij? Waarom zij wel en ik niet? Ik zit op mijn werk en ik ben effe helemaal de weg kwijt. Het universum, het leven, ik snap het niet. Ik wil wegrennen. Kan ik wegrennen? Mag ik? Laat ik even op mijn senior-collega wachten voor ik wegren, zodat zij weet waarom ik vandaag niet meer kan werken. Shit! Dit doet zo ontzettend veel pijn! Belle...
Pffff.... De illusie dat de wereld eerlijk is, ben ik al lang geleden verloren. Maar als je dan maar weer eens lekker met je neus op de feiten wordt gedrukt... Hou je taai. Voor zover mogelijk natuurlijk... X
Oh jeetje meid dat meen je niet... Kan me voorstellen dat je nu heel hard wilt wegrennen...pff het leven is soms echt zooooo oneerlijk Ga lekker naar huis wijffie en kruip tegen je mannetje aan en huil lekker even uit! Dikke knuffel xxx
Gewoon simpelweg K*T! O, wat kan ik me je frustratie/boosheid toch goed voorstellen. Gadverdamme! Dag lief Belle-meisje.
Zo! Ik heb flink gevloekt en van me af gescholden, en gelukkig begrijpen mijn collega's helemaal dat ik het vandaag effe niet meer trek. Ik wou dat ik naar mijn man kon, maar hij is aan het werk en ik moet vanavond optreden in Utrecht. Fuckerdiefuck, maar ik ben al lang blij dat ik naar buiten kan. Effe zuurstof happen. Later! Belle, een beetje opgelucht.