Dacht ga even bij lezen belle. Zoals zovelen volg ik je al even. De wereld kinderloos dan kon je even op pad. Even geen confrontatie maar struisvogel blijven heerlijk veilig. Wat een schrik voor je vandaag. Als eerst dacht ik ook aan een innestelbloedling. Ga voor je duimen dat die ader flink te pakken is genomen. Sterkte met alles. Liek
Lieve Belle, Het zal ook een keertje gewoon gaan zeg... Bij de zwangerschap van Ruben heb ik tot 8 wk flink gebloed. Ik wist zeker dat het mis was... Toch niet. Ik hoop en duim dat dit NIET het einde is.. Liefs
Nou... Na wat ik achteraf inschat als ongeveer een theelepel bloed, is het weer helemaal afgelopen. Ik bloed niet meer. Meneer Belle weet zeker dat het ons kind was dat door een ader heeft gebeten, en hij heeft haar streng toegesproken. Ik hoop dat hij gelijk heeft. Maar daar komen we over anderhalf, twee weken wel achter. Belle, wacht maar weer rustig af.
Woei! Ik schrok even van je 'Nou..' (ik dacht iets van 'nou dames, ik ben weer van het wachtbankje gelazerd..) Maar gelukkig niet! edit;er moesten nog een paar vrolijke dansers bij
Belle had vanmorgen zomaar twee strepen op haar zwangerschapstest. Ben er nog een beetje beduusd van... P.S. Ook voor mij geldt (net als bij Ginny): Graag nog even onder ons houden, dus niet uitgebreid feliciteren op hyves of elders. Na mijn miskraam ben ik toch wat terughoudender. Ik wil het eerst zien voor ik het echt kan geloven, denk ik.
Van harte gefeliciteerd wijffie...zijn we gewoon wƩƩr samen zwanger! En nu gaat het bij ons allebei goed...ik weet het zeker! Geniet ervan moppie!
Wat ontzettend fijn! Begrijp helemaal dat je het nog even voor je wil houden, maar ik doe hier even een heel blij rondedansje voor je! Hele dikke knuffel!
YIHAAAAAA! Wauw Belle, ik doe een dansje, wat ontzettend GOED! Hele dikke GEFELICITEERD & ZOEN! X Ciara
Haha wat goed zeg! Heb ik zomaar een koelkast gewonnen Zo'n mooie Smeg? Wat super Belle, die positieve test heb je maar mooi in de pocket!
Ik heb de tears in the eyes, zo blij ben ik voor Belle! (ik had al zo'n enorme hoop na jouw berichtje over 'doorgebeten ader' in baarmoeder). Meid wat ben ik blij voor jullie! {|= Dikke kus van mij!
ooh belle wat een super nieuws! gefeliciteerd! helemaal geweldig! lekker van genieten nu! liefs marieke