super gefeliciteerd. Erg emotioneel verhaal maar het is jullie zo gegund. Geniet er lekker van samen. gr vruchtje
Wauw wat geweldig voor jullie zeg! Van harte gefeliciteerd meid en ga er heerlijk van genieten! Enne....kom maar op met die mooie banner
Dit is in een woord FANTASTISCH! Proficiat met jullie wondertje! Wat zullen jullie blij zijn! gr. Lola2
Lieverds! Wat een hoop reacties, wat zijn jullie toch een schatjes! Het voelt haast onecht nog. Ik bedoel, oké, ik ben niet ongesteld, maar ik heb een gevoelige onderbuik, pijnlijke tepels en ik ben erg emotioneel, net als vlak voor mijn menstruatie eigenlijk. En het idee... We zijn ruim twee en een half jaar aan het proberen geweest, en de eerste poging met donorzaad is gelijk raak. Hoe bestaat het! Echt weird allemaal. Meneer Belle is net zo gelukkig als ik. We zijn er allebei van overtuigd dat het een meisje wordt en we weten al hoe ze gaat heten. En toen we gisteren het nummer draaiden waar ons meisje naar vernoemd gaat worden, toen zaten we ineens allebei te huilen. Zo mooi! Vanmorgen kreeg ik Meneer Donor aan de telefoon. Hij klonk zo ontzettend enthousiast, en op de achtergrond hoorde in Mevrouw Donor ook heel blij reageren. Het is echt onvoorstelbaar hoe ontzettend gelukkig iedereen is met dit nieuws. Het dringt nog niet echt helemaal tot me door, dus ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven verder. Maar geen zorgen, dat komt wel weer. Ik heb geschreven sinds ik het kon, en ik kan me niet voorstellen dat ik daar nu ineens mee ga stoppen. Lieve meiden, geniet van de zon! -x-
Meid van harte gefeliciteerd. Heb ook je verhaal op de zijlijn mee gelezen en ik gun het je van harte. De eerste keer, wow echt geweldig. Geniet ervan.
wat een goed nieuws! gefeliciteerd! ik heb jullie verhaal ook gevolgd, ik ben blij dat jullie wens toch in vervulling is gegaan
Jee Belle, wat een GEWELDIG nieuws! Ik heb je verhalen ook gevolgd en achter de schermen met je meegeleefd. Ik ben erg blij voor jullie! Gefeliciteerd! Liefs, Anna
Wow Belle, wat een ontzettend mooi bericht! Gefeliciteerd, en ook aan Meneer Belle! Het zit jullie eindelijk ook eens mee... ... geniet ervan (al zal dat wel goed zitten )!
Lieve Belle, Bij mij dringt het soms (6 maanden na Ruben zijn geboorte) nog steeds niet door dat we echt onze eigen kleine frummel hebben! Laat het lekker op je afkomen en probeer te genieten! Ik ben heel benieuwd naar jullie meisjesnaam! Toen we een meisjesnaam hadden bedacht kwam er ook een nummer uit met die naam Heel apart om daarnaar te luisteren inderdaad (uiteindelijk zou het een andere naam geworden zijn). Geniet van alle voorpret! Wanneer heb je je eerste echo? Smakkerd!
Belle, van harte gefeliciteerd! Ik heb jullie verhaal hier altijd zo'n beetje gevolgd en was heel blij verrast om nu dit goede nieuws te lezen. Na één keer raak! SUPER !
Wat een fantastisch nieuws! Super moeder, super vader, super donor, super zaad, super zwangerschap, super baby, met vast en zeker een super mooie naam! Heel veel geluk en geniet ervan. Shaartje
Belle, wat een fantastisch nieuws! Het is je van harte gegund! Wat betreft je inseminatieverhaal: dat ken ik ook inderdaad We zijn inmiddels aan de iui's en donor 2 (donor 1 was ook een fantastische lieverd, maar na anderhalf jaar spanning was het op. Door te stoppen hebben we de vriendschap gelukkig gered). Toen we echter begonnen met donor 1, was het zo raar. Hij in de woonkamer met zijn potje, wij in de slaapkamer afwachten, en als hij klaar was, zette hij het in de gang en vertrok hij. Zodra de voordeur dicht was, haalden we het op en gingen we verder Donor 2 woont niet in onze woonplaats en omdat het zaad binnen een uur in het ziekenhuis moet zijn, komt hij naar ons huis om het in het potje te stoppen. Ook altijd heel apart De eerste keer had ik nog koffie gezet en chocolaatjes gekocht, maar daarna hebben we afgesproken dat we hem binnen laten, koffie vast klaar en weg Dan smst hij als het in het ziekenhuis is, en ik nadat het erin zit. En daarna bellen we wel weer regelmatig om alles te bespreken, maar op het moment zelf... Wel heel fijn dat het zo in een keer gelukt is bij jullie! Na alles wat jullie al meegemaakt hadden, is het toch ook fijn om te weten dat er nog wonderen bestaan. Geniet van deze mooie tijd!
Lieve Belle. Heb je inderdaad al een tijdje 'gemist' op het forum, je schrijft zo lekker! Maar wat een geweldig nieuws zeg! Jij een Belle-man onwijs gefeliciteerd met jullie hummeltje! Geniet er maar lekker van! KuZzz
Met tranen in mijn ogen heb ik vaak in je vorige topic gelezen (je schrijft altijd zo pakkend he)... met tranen in mijn ogen lees ik vandaag je nieuwe topic! Belle, ik ben zo blij voor jullie met dat fantastische nieuws! Ik weet dat het zo moeilijk lijkt om te geloven... ik kon het ook niet geloven tot bij die eerste echo... Tuurlijk, een posi test krijg je echt niet zomaar maar je blijft toch maar denken dat je lichaam je voor de gek houdt en dat je daar op de stoel bij de gyn gaat liggen en dat hij zal zeggen: "sorry mevrouwtje maar ik weet niet waar u het haalt... ik zie echt niets" Ben benieuwd wanneer jullie je eerste echo gaan hebben! We duimen nu alvast voor een prachtecho!