Bedankt, lieverds, dat jullie zo met ons meeleven. Ik denk dat Meneer Belle en ik inderdaad bijtijds naar bed gaan. Nog 1 nachtje slapen... Ik hoop dat ik kan slapen...
Lieve Belle, Hier nog zo'n meelezer, altijd weer onder de indruk hoe goed je de achtbaan van emoties die velen onder ons herkennen op papier weet te krijgen. Ik duim met iedereen mee voor een geweldige echo voor jullie morgen. Liefs Daan
Lieve Belle en Belleman, heel veel succes morgen, hoop dat we morgenmiddag de eerste pasfoto van jullie kleintje te zien krijgen !
Keurig midden in de baarmoeder, 8 mm groot en met een prachtig kloppend hartje. Ons rijstkorrelwondertje was zelfs met een uitwendige echo al goed te zien. Ik ben er nog een beetje beduusd van. Het is goed! Belle, zielsgelukkig.
JIPPIIEEEEEEEEEE! Wát een goed nieuws! Ook lekker hoopgevend voor mij en alle andere dames die eerder een miskraam meemaakten! Ik houd van goed nieuws! Geniet er lekker van. X
WOW wat goed nieuws! Ben blij voor je en hoop stiekem dat ik net zo'n goed nieuws krijg op oudjaarsdag!
Ik heb de foto van de echo in mijn album gezet. Het is natuurlijk maar een onaanzienlijk frummeltje, ons acht-millimeter-wondertje, maar... WHAAAAA! Ik ga denk ik zo maar even naar buiten, om te dansen op straat ofzo. En Meneer Belle en ik gaan vanavond uit eten bij ons favoriete restaurant. Jeuj! Belle, weet van gekkigheid gewoon niet waar ze het zoeken moet. Jeetje, een levend embryootje in mijn buik. Wat mooi!