oh dit is echt een kippenvel moment... geweldig... jemig meid wat ben ik onzettend blij voor jullie! en uitwendig al te zien... jemig dat is echt uitzonderlijk... nou dat kan maar 1 ding betekeken.... je krijgt waarschijnlijk een hele dikke toeter! dus dat word rollen aan het eind ( dat zeggen ze toch altijd als je hem al vroeg uitwendig kan zien? ) nee gekkigheid.... super zeg... xx jose
Wat een geweldig nieuws! Ontzettend gefeliciteerd! Ik hoop dat je nu lekker van je zwangerschap kan genieten!
Whaha, zo super! Zit hier gewoon met tranen in mijn ogen dit goede nieuws te lezen! Nogmaals gefeliciteerd hoor! Probeer er maar van te genieten! Veel plezier vanavond Liefs Kirby
Wauw wauw wauw zeg...wat een fantastisch nieuws zo vlak voor de feestdagen! Jip & Janneke champagne voor Belle! Heel veel plezier vanavond, dit mag zeker gevierd worden! Dikke smakkerd!
Belle en Belleman wat een geweldig nieuws voor jullie! en wat een prachtige echo meid! jullie kerst kan niet meer stuk! nu lekker genieten meid! liefs marieke
Wauw Belle, wat een supernieuws! En wat een mooie frummel op de foto in je album! Van harte gefeliciteerd, het is jullie van harte gegund! Liefs, Anna
Lieve Belle en meneer Belle, Kippenvel hier, maar wel van blijdschap hoor! Van harte gefeliciteerd met dit ontzettend goede nieuws, beter kan je het jaar haast niet afsluiten. En nu genieten! Liefs en knuffel Con
wauw belle, goed nieuws meid! gefeliciteerd met de goede echo. nu lekker gaan genieten he'. liefs lisa.
WAUW, wat een onwijs gaaf nieuws. gefeliciteerd meis, klim maar lekker een beetje op die roze wolk ... liefs Daan
Wat mij betreft ben jij het levende bewijs dat het ondanks alle tegenslag uiteindelijk toch goed komt! Meid, ik ben zo gelukkig voor je! Liefs, Josien
Eindelijk kan je nu ook echt die roze wolk op! Een kloppend hartje is zo bijzonder! Gefeliciteerd meis en alvast heel fijne feesten (dat moet wel lukken nu )