Update Belle (KID)

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Belle, 10 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geweldig meid! geniet ervan...

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat hebben jullie een mooie baby zeg ;)

3. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    België
    Oh Belle, wat een mooie echo zeg! 2009 wordt voor jullie een top jaar!

4. Belle

Belle Fanatiek lid

7 nov 2005
    1.380
    1
    0
    Verpleegkundige, columniste
    Amsterdam
    Ik schop dit topic toch nog maar een keer omhoog. Ik hoop dat met name de KID-club, maar ook alle andere meiden in de MMM, een beetje hoop kunnen putten uit ons verhaal...

Ons wonderkindje is inmiddels veertien weken oud en elke keer als ik de Angelsounds op mijn buik zet, hoor ik haar (m/v) hartje kloppen. Er zijn nog twee broeken die ik goed pas, maar gisteren heb ik voor tien euro een hele leuke zwangerschapsbroek gekocht bij Prenatal. Het begin was ontzettend onwerkelijk, maar inmiddels kunnen mensen het echt aan me zien. Ik ben overduidelijk zwanger. Het is echt waar.

Meneer Belle wil 's avonds voor het slapen gaan altijd nog even naar het hartje van ons Smurfje luisteren. Voor hem is het na al die jaren eigenlijk nog steeds niet helemaal te bevatten. Logisch: Ik voel de veranderingen in mijn lichaam, het groeien van mijn baarmoeder, de vlagen van misselijkheid, mijn honger naar Hüttenkäse en La Vache Qui Rit (ik zal wel calcium nodig hebben), maar hij voelt niets. Hij ziet alleen dat ik een beetje boller ben dan ik was en dat ik meer slaap dan anders. Maar als we het hartje van ons wonderkindje hebben gevonden, dan gaan zijn ogen twinkelen. Hij is nu al de liefste papa ter wereld. Ik ben zo blij dat we dit samen mogen meemaken.

Lieffies, bedankt voor al jullie medeleven, alle felicitaties, alle blije berichtjes. Ik ben zo blij dat ik na al die jaren echt goed nieuws heb. En ik heb goede hoop dat het deze keer ook goed afloopt.

In augustus weten we het zeker...

Belle, gaat voor een happy end.

5. Sabrien

Sabrien Fanatiek lid

8 aug 2007
    2.098
    0
    0
    Wat lief Belle, dat je hier nog eens voorbij komt! Ik heb al vaker in je topic meegelezen.

Ja zeker gaan jullie voor een happy end! En wat een ontzettend fijn gevoel moet dat zijn dat jullie samen naar het hartje kunnen luisteren....zwijmel, zwijmel, zwijmel! Super leuk dat je je eerste zwangerschapsbroek hebt gekocht.

Geniet er maar van! Vindt het zo ontzettend leuk voor jullie! Ik was vanmiddag een beetje verdrietig van alle slechte berichten op het IVF/ICSI topic maar hier krijg ik toch weer moed van!

Geniet van deze mooie tijd en ik houd het happy end in de gaten! ;)

Gr. Sabrien

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Zit hier met een smile je berichtje te lezen.
    Zie het al helemaal voor me dat het bij ons straks ook zo gaat *zwijmelt even weg*

Geweldige uitvinding die angelsounds!
    Zo wordt het voor de mannen toch wat werkelijker!

Ben echt heel blij voor jullie dat alles zo goed gaat.
    De kleine smurf heeft in ieder geval superouders! :D

Geniet maar flink van dit wonder :D
    En draag je broek maar met trots!

Liefs Dreamer

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    hey belle,
    we hebben weer een weekje niks van je gelezen.
    ben toch wel benieuwd hoe het nu met jullie gaat:)
    liefs lana

8. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Ooo Belle, ik zie dit topic nu pas! Ik ben net begonnen met lezen en zit met een glimlach van oor tot oor!

Ik wens jullie alle goeds toe!

Deel Deze Pagina