Wauw Belle, toch nog een positieve test. wat geweldig. En hoe je het omschrijft, gewoon geweldig. Hopelijk hebben de zaadjes van meneer donor er ZIN IN succes, liefs hope
En, alles goed gegaan? tampon: *gniffel* (sla me ondertussen lichtelijk voor mijn hoofd dat ik daar nooit opgekomen ben... ) Ik duim voor je! xxx
Kleine update? Ik hoop dat alles goed is gegaan en er weer een wondertje in jouw buik zal groeien! Liefs Elmo
Hey girls, ik ben sinds gisteren alleen maar aan het rennen geweest en ik ben nu net weer thuis. Maar de inseminatie is geslaagd. Nu is het afwachten. Ik heb even niet de puf om er meer over te schrijven. Na alle stress van de afgelopen weken ben ik echt doodmoe. Ik ga straks om tien uur naar bed en morgen en overmorgen wil ik alleen maar relaxte dingen doen. Slapen, lekker lezen op de bank (of nog beter, audiobooks luisteren, dat kan met mijn ogen dicht) en misschien een keer naar de film. Ik moet echt bijkomen joh. Heel erg bedankt voor alle support, dat doet me echt goed. Liefs, Belle, op het wachtbankje.
Super dat je lekker aan jezelf denkt (al mis ik het verhaaltje eromheen wel ). Je schrijft zo goed, dat is het! Ik ben heel blij dat het weer gelukt is (tot dusver dan). Nu weer afwachten, spannend! Ik duim, duim, duim, duim voor jullie!