Update Burenruzie , de bom is gebarsten

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop dat het lukt voor jullie! veel succes

2. pammy

pammy Actief lid

jeetje mina wat verschrikkelijk
    als ze nu niet inzien dat die mensen eruit moeten zijn ze gek geworden

heel veel sterkte de komende tijd
    mens wat zullen jullie geschrokken zijn

een digi knuf voor jullie

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

wat fijn dat alle buren zo meewerken zeg!

waar ik eerst woonde is ooit een handtekeningenactie geweest tegen zo'n gezin.. en toen durfde spontaan helemaal niemand meer te tekenen.

die gast had notabene kleine jongetjes misbruikt!

dus ik wel tekenen... was mn moeder pissed off omdat ze bang was dat ze dan bij ons aan de deur zouden komen.

maar ik weet dat er bijna niemand getekend heeft dus.

dus ik hoop dat ze je ook tot het einde blijven steunen.
    want hier moet gewoon een einde aan komen.. nu liep het nog relatief goed af.. wie weet wat er volgende keer gebeurd

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jeetje meid, hier zit je dus echt niet op te wachten!
    hoop dat je snel van deze ellende af bent!
    sterkte.

5. Niet meer actief

Wat een rot gedoe, terwijl jullie eigenlijk gewoon lekker moeten kunnen genieten in alle rust van jullie gezin! veel sterkte!

6. JeroenEnDenise

JeroenEnDenise Actief lid

21 okt 2006
    114
    0
    0
    Krommenie (Zaanstad)
    Ik hoop dat ze die gasten nog lang vasthouden en dat als ze weer naar huis kunnen, ze geen huis meer hebben omdat ze eruit getrapt zijn.

Wat een rotburen!

Groetjes Denise

7. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Jeetje zeg, wat een verhaal !
    Hopelijk is je ventje snel weer thuis en loopt het allemaal goed af.

8. snake

snake Actief lid

20 nov 2006
    134
    0
    0
    huismoeder/fotograaf
    Zaltbommel
    Sjee wat erg zeg, kan me goed voorstellen dat roy pissig is geworden maar heel goed dat de buurman als eerste heeft geslagen, klinkt stop maar dan is het van roy's kant alleen zelfverdediging, hij heeft immers niet de eerste klap uitgedeeld.

Heel veel sterkte en echt doorzetten hoor, desnoods idd de media opzoeken!

Heel veel sterkte, ook voor je schoonmoeder en hopenlijk is roy snel weer thuis.

9. djara

djara Fanatiek lid

12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    wat dacht je van: Hart van Nederland te bellen! dan is het gelijk landelijk en kun je je woningbouwstichting een poepie laten ruiken! ik vind het echt belachllijk dat ze niets willen doen.

heel veel sterkte voor jullie, hoop dat Roy gauw weer thuis komt.

10. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Roy zit nu nog steeds vast. Ik ben net met de andere buren na het politie bureau gegaan en hebben een verklaring afgelegd. Ook hebben we een gesprek gehad met de wijkagent. deze had de buurman gezien en hij scheen er flink aan toe te zijn. Maar het kwam over dat het z'n verdiende loon was. Hij zei ook dat Roy okay was en dat hij nu verhoord werd. Hij vermoedde dat hij vandaag nog na huis mocht maar wist dat niet zeker. Ik mocht om 3 uur weer het bureau bellen en daar zeiden ze dat ze nog niet wisten hoe het verder ging maar dat ze dachten dat ze alle 3 nog daar moesten blijven vandaag. Maar ik moest om 5 uur nog ff terugbellen. De wijkagent heeft ook nog de won. bouw gebeld en gezegd dat er nu toch echt iets moest gebeuren. De man van de won. bouw heeft toegezegd dat er nu stappen ondernomen gingen worden. De agenten die de verklaringen van zijn andere buren afgenomen hebben zouden vandaag ook nog de won. bouw bellen.

11. Niet meer actief

=D>

12. midushi

midushi Niet meer actief

hehe komt eindelijk een beetje schot in volgens mij
    nu hopen dat je man straks naar huis mag

13. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    meid wat een ellende zeg ..ik hoop dat Roy snel naar huis mag ..eigenlijk belachelijk dat het eerst moet escaleren vooradt ze iets gaan doen ( als ze dat doen dus) ..heel veel sterkte

14. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Roy is net thuis. Volgens mij zit de buurman nog vast, maar de buurvrouw is weer terug. Even in het kort, er zitten 9 rechercheurs op de zaak, en allemaal tegen hem. (de buurman) Er zijn meerdere telefoontjes na de woningbouw geweest vandaag. Er gaat nu echt wat gebeuren.

Maar morgen vertel ik alles. Ik ga nu eerst wat eten maken voor hem en het bad laten vol lopen.

Bedankt voor jullie medeleven allemaal.

XXX Vera

15. midushi

midushi Niet meer actief

16. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Fijn meid, geniet maar weer lekker met zijn drietjes

17. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Poe hee.....maarre...hoe is het met je man? Vallen de verwondingen mee?

18. Dip

Dip Bekend lid

28 mrt 2006
    859
    0
    0
    kwaliteitsmedewerker
    :thumup: Goed gedaan hoor!

Nu maar hopen dat ze 't allemaal goed gaan oplossen.

Succes ermee!

19. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Roy heeft alleen een flinke kras in z'n nek, want de buurman heeft hem bij de keel gehad schijnbaar. En hij heeft 4 afdrukken van de zaklamp op z'n rug staan. Je ziet echt duidelijk dat het van de zaklamp is. Hij ligt nu lekker in bad. Ik ga zometeen met Jelina in bad en dan lekker een uurtje op de bank liggen ik ben kapot moe.

Lieve meiden en mannen die mee kijken bedankt, echt super bedankt voor jullie medeleven.

Ik zal morgen als ik wat bijgekomen ben wat uitgebreidere info plaatsen wat er gebeurt is.

Ow ja voor ik het vergeet. M'n schoonmoeder moet morgen ochtend om 10 uur op het politie bureau komen ivm haar verklaring. Ik vermoedt dat het met de klappen die hun dochter uitgedeelt heeft aan haar te maken heeft.

20. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Jeetje...wat een verhaal. [lees het nu pas]
    Ben blij dat je mannetje weer thuis is.
    Hoop dat ze die buurman en z'n gezin kunnen uitzetten....niet normaal zulke mensen.
    Je zou ze eigenlijks op een eilandje in de zee moeten zetten....als ze worden uitgezet, dan worden ze straks weer iemand anders z'n buren.

Deel Deze Pagina