Update Burenruzie , de bom is gebarsten

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 1 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeSiE

JeSiE Actief lid

20 sep 2006
    374
    0
    0
    Arnhem
    Als de woning bouw je niet helpt dan moet je het proberen bij de gemeente en anders iets van de vrom inspectie of huurcommissie van de laatste 2 heb ik nummers dus als je wilt.....
    succes ermee

2. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    jeetje wat een verschrikkelijke buren hebben jullie... lijkt me echt vreselijk zeker nu je net 6 weekjes een kleintje hebt dan wil je toch gewoon lekker genieten... pff leef met jullie mee hoor!
    klote idd dat eerst altijd de bom goed gebarsten moet zijn voordat er actie ondernomen word... mogen jullie nog van geluk spreken dat het niet erger geescaleerd is had ook erger kunnen zijn :(
    hoop echt dat er heel snel iets gebeurd nu... want dit kan zo echt niet!

verwen je mannetje maar lekker hihi zal hij wel fijn vinden nu ;)

3. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik zal hem zeker lekker verwennen.

Even een update van wat er vandaag allemaal weer gebeurt is.
    Vannochtend om 8.00 uur liep onze buurman fluitend door de achtertuin. Alsof hij een wedstrijd gewonnen had. Daaraan wist ik dat ze hem ook weer vrijgelaten hadden. om 8.15 werd de brommer weer uitvoerig gestart door hem of zijn vrouw.
    Om 9.30 kreeg ik telefoon. De politie voor Roy, maar die lag nog lekker te slapen. Ik hem wakker gemaakt, moest hij na het bureau komen want z'n aangifte had hij nog niet getekend. Ja zegt ie m'n moeder moet toch om 10.00 uur daar zijn kom ik meteen mee. Daar aangekomen bleek dat mijn schoonmoeder verdacht werd van kindermishandeling en daarover een verklaring moest afleggen. De middelste dochter(18) had een aangifte tegen haar gedaan dat zij de jongste dochter (15) geslagen zou hebben! De jongste dochter is een kop groter als mijn schoonmoeder en zij is degene die haar wilde aanvallen met de hamer en haar bont en blauw geschopt heeft. Maar nu proberen ze ons zo te kloten.
    Alle overige verklaringen van de rest van de straat zeggen echter dat m'n schoonma geen vinger na niemand uitgestoken heeft en ze hebben tegen die dochter gezegd dat wanneer ze een valse aangifte deed dat dat ook strafbaar was.
    Nu spreken bijna al hun verklaringen elkaar tegen. Hij zou eerst verklaard hebben dat Roy hem geslagen heeft, en daarna heeft ie verklaard dat hij door 2 mannen is aangevallen. En alle verklaringen van de rest van de straat komen niet overeen met hun verklaringen.
    En de verklaring van Roy komt wel overeen met de rest van de verklaringen, terwijl wij Roy niet meer gesproken hebben na de ruzie omdat hij in eerste instantie al meteen gearesteerd was. Dus van onze kant kan er niks afgesproken zijn geworden om eventueel gelijke verklaringen te krijgen. En hij is nog met z'n gezin alleen in huis geweest na de ruzie. Daaraan weet de politie ook dat wij de waarheid spreken. En hij niet.

Vandaag hebben we een ook brief gekregen van de won. vereniging waarin staat dat ze een huisuitzettingsprocedure opgestart zijn(waarom kan het nu wel binnen 1 dag). En we moeten van de rechercheur elke dat opschrijven wat ons en de andere mensen in de straat aan de buren stoort en dat 1x per week doormailen na hem, dit komt dan bij de meldingen erbij. En hij garandeerde ons dat het nu tot een rechtzaak zou komen en dat alle oude zaken ook van de oud bewoners en van de dreigbrief in de rechtzaak behandeld zouden worden. Het is dus nu allemaal aan't rollen gekomen gelukkig. Ik ga lekker slapen. En mocht er nieuws zijn laat ik het jullie weten. Ik wil dan ook aan de moderators vragen of het mogelijk is om dit topic open te laten.

Bedankt en Groetjes
    Vera, Roy en Jelina

PS ik zal ook ff een foto van de verwondingen van Roy in m'n album plaatsen. Het valt gelukkig reuze mee.

4. mama van noa

mama van noa Actief lid

29 jun 2006
    217
    0
    0
    verpleegkundige
    eindhoven
    vera en roy,
    sterkte en hopenlijk gaat het nu allemaal in snel trein vaart zodat het niet nog een keer escaleert.

succes en liefs femke

5. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Jeetje mina , lees het nu pas :confused:
    Gelukkig gaat er dan nu toch echt wat gebeuren ...
    Want die buren lijken me wel van die idioten die straks anders nog je kindje te grazen nemen ( als ze niet uitgezet zouden worden en je kindje wat ouder is ) :confused:
    Ik hoop echt dat het nu in een sneltreinvaart gaat voor jullie ...
    Gelukkig zijn er nu genoeg verklaringen en kunnen ze zelfs je schoonma niets maken .
    Heel veel sterkte met die buren van je .

Groetjes Joyce

P.s hoest nu met Roy en zn verwondingen ?

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Pff jammer dat het eerst goed mis moet gaan.

en wat ook erg jammer is is dat de woningbouw ongeveer verplicht is ze aan een nieuwe woning te helpen :(
    oftewel.. iemand anders met diezelfde buren op te schepen.

gelukkig ben jij er in ieder geval vanaf..

Deel Deze Pagina