hoi allemaal hier even een updatetje van mij gisteren de laatste provera pil genomen, begin nu wel last van krampen te krijgen dus denkt dat de menstruatie niet lang op zich laat wachten zodra ik ongi ben moet ik bellen met het zh en krijg ik het hele schema te horen en moet ik ook gelijk aan de hormonen progynova 1mg en progynova 2mg en op den duur ook met progestan maar ik zal hier bij houden hoe het met me gaat en hoe het gaat met de cryo tp ik hoop echt dat het gaat lukken en ik ben blij dat jullie er zijn om me te steunen
Lieve Caruli, wens je heel veel suc6 meid! Dat deze ronde, jouw geluksronde mag worden! Go for it girl! Liefs Marjo
Caruli in dit geval fijn dat de ongi niet lang op zich lijkt te laten wachten en dat de provera zijn werk lijkt te doen. Fijn dat je verder kunt. Lijkt me weer heel erg spannend....gelukkig geen hele ivf riedel maar wel de nodige spanning erbij...hoop dat er uit die cryo een mooi brusje groeien mag!
Ik wil je heel veel succes wensen met alles wat er straks gaat gebeuren. Hopelijk brengt 2007 jullie wondertje!
hoi meiden lief van jullie tot nu toe nog geen ongi maar wel krampen en vochtverlies dus... heb net stiekem een test gedaan hihi kon me niet inhouden terwijl ik weet dat ie negatief is toch testen he stom he ](*,) maar goed nu is het wachten totdat komen en dan bellen en krijg het schema te horen en dat zal ik dan hier plaatsten
Ken dat gevoel helemaal meid! Je blijft hopen op een wonder he! Nou meid leef ontzettend met je mee! Blijf duimen! Heel veel suc6! Liefs Marjo
He lieve Caruli, Wat een super nieuws zeg! Ik wens je weer super veel geluk meid! Heel veel liefs, Elmo
Hé Caruli, Zie nu net je topic... Succes meid met alles perikelen en hopelijk leidt dit alles tot een top terugplaatsing! Ik duim voor je! Liefs
hoi meiden hier nog geen te zien wel nog steeds vloedverlies dus ik denk dat ze er toch wel aan komen alleen nu nog wachten totdat het echt komt he pff ik haat wachten en nogmaal wil ik geen duivels en nu... en dan duurd het zo lang