goedemorgen nou gelukkig is de koorts gezakt en voel ik me weer wat beter vandaag naar familie toe , en morgen naar udenhout heb er nu al zin in mag misschien dan wel niet drinken maar lol zal ik zeker hebben nog 5 dagen en dan bloed prikken ik hoop dat ik het zolang volhoud zonder ik krijg er nu al de kriebels van droom over bevallen en baby's fijn weekend allemaal
goedemorgen zo dat was mijn een weekendje wel zeg zaterdag naar familie enzo geweest zondag naar udenhout onder zeil pff was wel leuk en nu nog 4 dagen voordat we naar het zh mogen om bloed te laten prikken ik ben benieuwd hoop echt dat de duivels wegblijven en we nog de spanning hebben van zou het wel zou het niet de vorige dat ik bloed moest laten prikken was mijn ongi al geweest dus... maar goed nog even doorbijten he thanks voor jullie steun meiden dat doet me goed
Carulli het schiet inderdaad al op voor je. Ben benieuwd of je vrijdag bloed mag laten prikken wel erg spannend. duim voor je. LIEK
tja dat weet ik ook niet je moet voor 9 u bloed hebben geprikt en dan kun je de volgende dag bellen voor de uitslag maar een thuistest doen heeft nog geen zin omdat ik eigenlijk pas 31/1 april mijn nod heb dus ik moet echt wachten
Spannend Caruli! Denk aan je hoor! Voel je je trouwens weer helemaal beter? Gen last meer van je darmen? Liefs Nollie
hoi meiden ik dacht dat het beter ging maar bléh ik zit al weer sinds eind van de ochtend de hele tijd op de wc pfff word er af en toe niet goed van zeg.... hopen dat het snel wat zakt hihi zo nu even snel weer rennen
Je eigen NOD telt nou toch niet meid? Je eigen cyclus is sowieso van de rel toch. In principe kan je dacht ik bij een cryo nog eerder testen dan bij een verse (heb ik gelezen) en die thuistest zou je volgens mij donderdag ook kunnen doen. Pffff spannend hoor! Ik hoop voor je dat je in ieder geval vrijdag kan snotteren...niet van de griep dit keer maar van super goed nieuws! Elmo
elmo: ik heb 17 maart tp gehad en zou dan eigenlijk 31/1 april testen maar omdat dat in het weekend valt mag ik eerder komen en in het bloed kunnen ze het toch eerder zien?
Caruli allereerst beterschap....wat naar dat je zo beroerd bent..hopelijk ben je snel weer écht opgeknapt! Nog 2 dagen meis...en dan bloedprikken.....ik hoop echt dat we hier samen met jou vrijdag gat in de lucht gaan springen.....duim duim duim. Groetjes, Eva.