Lieve Caruli en Man en Dochter Ik weet dat ik hetzelfde zeg als al diverse keren gezegt is, maar toch schrijf ik het nogmaals op. Heel heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine jongen. Er wordt hier aan julie gedacht! Liefs, Cindy
lieve carula en man en dochter, ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe voor dit vreselijke verdriet en verlies vanm jullie zoontje, dat zo gevochten heeft om bij zijn mama en papa en zus te willen blijven.... ook de mensen die jullie heel na staan en intens mee leven wil ik sterkte en kracht toe wensen! liefs janneke mama van darryl* en dylano
Caruli, man en dochtertje, heel veel sterkte met het verlies van jullie zoontje. Echt vreselijk.....!
Zo gewenst en zo bruut afgenomen. Heel veel sterkte toegewenst in deze moeilijke tijd. Liefs, Danielle
Carulli, Wat onwijs erg voor jullie! Zo hard voor gevochten en dan toch dit......... Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je gezin! dikke kus Nina
heel veel sterkte lieve caruli, mannetje en Casey... Ik heb je verhaal vanaf het begin gevolgd... Weet dat iedereen hier heel erg veel aan jullie denken.. nogmaals heel veel sterkte met het verlies van jullie mannetje..
Lieve Caruli, man en dochter, Heel veel sterkte met het verlies van jullie kleine man... ...ik hoop dat jullie samen de kracht kunnen vinden om dit verdriet te kunnen dragen. Dikke knuf Naatje
Lieve Caruli en familie, Ik heb ook altijd mee gelezen, en dit is gezoon zo oneerlijk! Ik wou dat ik wat van de pijn kon verzachten. Ik kan jullie alleen veel kracht toewensen om het verlies van jullie zoontje en broertje te verwerken. Hij zal als 1 van de mooiste engeltjes waken over jullie! Heel veel sterkte, liefde en kracht toegewenst! Linda