Is er verder al nieuws over Carulli en fam? Is hun zoontje begraven? Zit er nog steeds mee in m,n hoofd, vind zo erg voor ze
Potvergeempie.. wie had dit nu verwacht? Eerst de eerste van de 2-ling verliezen, toch stug doorgaan die kleine maar heeft het nu toch opgegeven.. Verschrikkelijk. Zo gewenst, niet mogen houden. Veel sterkte toegewenst in deze zware tijden!
Wat afschuwelijk! Weet iemand hoe het nu met Caruli en haar gezinnetje is? Leef intens met hun mee! Krijg het gewoon niet uit me koppie! Liefs Marjo
pff net terug van vakantie en dan lees ik dit. Lieve meid en man. Heel veel sterkte met dit ontzettende grote verlies.
Lieve Caruli, Man en Casey. Heel veel sterkte en kracht gewenst. Voor nu en de komende tijd. Mijn gedachten zijn bij jullie. Liefs Luisa
Lieve caruli, man en dochter Woorden schieten te kort en dit maakt me erg verdrietig. Ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies. Mannetje rust zacht!
Lieve mensen, Namens Lydia wil ik jullie ontzettend veel sterkte wensen met het verwerken van dit verlies. Ze is zelf nog met vakantie maar nam speciaal contact op om te horen hoe het met jullie is. Helaas had ik ontzettend slecht nieuws voor ze... Ze leven ontzettend met jullie mee. Elmo
Lieve Caruli, Ik ben net terug van vakantie en lees dit vreselijke nieuws ... Ik wens jullie heel erg veel sterkte! Liefs, Salapio
[quote="muuske64Weet iemand hoe het nu met Caruli en haar gezinnetje is? Liefs Marjo[/quote] Ben ook wel benieuwd. Vind het echt verschrikkelijk voor ze
hey meiden Caruli maakt het na omstandigheden goed, ze is thuis bij haar man en dochter... Ze heeft nog wel veel pijn van de bevalling en de operatie... Dinsdag ga ik samen met mijn man en dochter naar haar toe... Afgelopen donderdag hebben ze in besloten kring afscheid genomen van hun zoontje... Ik hoop dat ik hiermee jullie vragen heb beantwoord... Veeeeeeeeeeeeeeeeeeel Liefs Maria
Bah Maria kippenvel wederom....pijn van een bevalling en operatie..lege buik....lege babykamer......zo oneerlijk! Heel veel sterkte voor de familie en voor jullie ook Maria. Knuffel, Eva.
hey meid dank je wel voor deze update. gelukkig gaat het naar omstandigheden goed met haar. doe haar maar een dikke knuffels van ons allemaal als je er heen gaat. en wens haar sterkte
Bedankt maria voor je update.maar weer,voor jou is het ook heel moeilijk, Geef Caruli een super dikke knuffel van mij
bedankt maria... gelukkig maakt ze het goed naar omstandigheden.. maar zoveel pijn..verwerk je niet zomaar... Wens haar heel veel sterkte en een hele dikke knuffel...
Fijn dat je weer even up date hebt gedaan Maria. Ik hoop dat ze op een mooie manier afscheid hebben kunnen nemen van hun zoontje. Fijn dat ze weer thuis is en ze hopelijk met elkaar het verdriet kunnen gaan verwerken. Sterkte als je bij ze op bezoek gaat. Zal niet makkelijk worden. Veel liefs voor Caruli, man, dochter en Maria van olga
maria dank je wel vd info,.... tis allemaal maar heftig,.... maar gelukkig dat het haar redelijk goed gaat, ik hoop dat het met jou ook goed gaat. doe haar maar de groetjes en zeg maar dat we met haar meelven dikke knuffffffffffffffffff voor jullie allebei xxx
Vreselijk, wat een pijn en verdriet Ik wil jullie nogmaals heel erg veel kracht en sterkte wensen. Liefs, mussie
Caruli, ik heb hier geen woorden voor zoals velen.. De tranen springen in mijn ogen.. Het geluk is je zo gegunt.. Ik wens jou en je man en dochter heel veel sterkte met het verlies van jullie zoon.. Mijn gedachten zijn bij jullie... Knuffel en veel liefs, Mariebel