Bedankt voor je update! Caruli en familie:nogmaals heeeel veel sterkte deze tijd! Kan niet vaak genoeg gezegt worden... Dikke knuffel!
Nogmaals gecondoleerd met het verlies van jullie zoontje. Er zijn geen woorden van troost die dit draaglijker kunnen maken.
Bedankt voor de update Hopelijk hebben ze inderdaad een mooi afscheid gehad Al is dat niet minder moeilijk natuurlijk maar beter voor jezelf Gelukkig maakt ze het na omstandigheden een beetje beter Hoop dat de pijn ooksnel weg zal zijn en nogmaals heel veel sterkte met het verwerken van jullie kleine engeltje Maria, geef haar een hele dikke knuffel en zoen! Wat je uiteraard al van plan was! DIKKE KNUFFEL xx dreams
Lieve Caruli (man en dochter), Eindelijk weer thuis... Net wat Eva al zegt: pijn van bevalling, operatie, lege buik, leeg huis....kindje niet thuis. Ik hoop dat je thuis de ruimte hebt om het een plekje te geven, het is zo'n enrom verlies. Ik wens jullie nogmaals ontzettend veel sterkte! Ook van Lydia! Heel veel sterkte meid! Elmo Maria, bedankt voor je update meid!
Heel erg veel sterkte gewenst. Wat een ontzettend groot verlies... Veel sterkte de komende periode. Veel liefs,
Maria bedankt voor de update. Wens ze nogmaals veel sterkte als je op bezoek gaat, ook voor jou. Liefs Lenneke
Lieve Caruli, Telkens als ik naar mijn meisje kijk, moet ik aan je denken. Ik kan (en wil) me niet voorstellen hoe je je nu zal voelen. Mijn nachtmerrie is jouw werkelijkheid geworden. Bah, wat zit de wereld toch oneerlijk inelkaar! Wederom veel liefs van Femke
Bedankt voor de update Maria Wil je ook namens mij Caruli en familie héél veel sterkte toewensen met dit grote verlies... Liefs Nollie
Ik had geen idee ... wat ontzettend heftig dit! Ik vind het vreselijk en wil Caruli en haar familie veel sterkte toewensen.
maria, veel sterkte morgen bij caruli, doe dr maar de groetjes en zeg maar dat we dr niet vergeten ,.. sterkte allemaal
Hoi Caruli, Ik lees het nu pas... en ik wil jullie echt super veel sterkte wensen met dit zeer grote verlies! Knuffel Brigitte
Ik zag dat ze een vlindersite heeft aangemaakt. Ik zal het even hier nog neerzetten: http://www.tygojames.vlindersite.nl Wat een mooie naam heeft jullie manneke zeg! Nogmaals heel veel sterkte Liefs Linda