inmiddels heeft ze op deze site bij vlindertjes ook iets achtergelaten..kippevel en tranen in mijn ogen...wat deze mensen mee moeten maken...
hoi maria, was ff benieuwd hoe het gisteren met de ontmoeting met caruli is verlopen? hoopte op een update maar ja lees net ook, in de andere topic, dat je nu voor september gaat, balen he? dike knuffffffffff
lieve meiden bedankt voor alle lieve berichtjes ook op de site van tygo* ik vind het nog heel moeilijk om hier te komen verder probeer ik wel de site voor tygo* zo goed en mooi mogelijk te maken want ons manneke verdient gewoon een mooi plekje over een paar weken mogen we hem weer gaan ophalen bij het crematorium zal blij zijn, dan kunnen we hem hier een plekje geven en is ie toch weer bij ons...... ik heb nog geen foto's van tygo* geplaats alleen op zijn vlindersite in het vlinderboek voor degene die willen/durven kijken meiden allemaal super bedankt voor het medeleven vind het echt fijn tis nu zo moeilijk om weer alleen thuis te zijn manlief is weer werken, dochterlief is weer naar school en ik?.... zodra ik het weer kan ga ik hier weer mee mailen enzo maar nu is het nog te pijnlijk...
meis, neem er de tijd voor en als je ons nodig hebt, zijn we slechts een muisklik bij je vandaan... veel sterkte, liefs, Daan
Lieve Caruli, neem alle tijd die je nodig hebt, dat verdien je, en dat heb je nodig. Denk jij maar aan jezelf en je gezin, wij denken wel aan jou! Sterkte.
Lieve Caruli.....wat een stilte dan in huis....wil je nogmaals heel veel sterkte wensen....Heb er verder geen woorden voor...vind het zo oneerlijk dat je Tygo* niet hebt mogen houden. Kus, Eva.
Caruli, Tygo is prachtig! Zo'n prulletje met dat gewicht heeft gewoon geen echte kans gehad, het leven is soms ECHT niet eerlijk Heel veel sterkte meis! Joyce
lieve caruli.. tis een prachtig mooi mannetje en terecht dat hij een heel mooi plekje verdiend.. Het is allemaal zo oneerlijk... Denk jij inderdaad maar aan jezelf.. wij denken hier ook allemaal aan jullie en ook jullie lieve tygo* is in gedachten bij ons... Heel veel liefs Sizzel
Lieve Caruli, Ik vind de site die je gemaakt hebt voor jullie kleine Tygo heel mooi! Heel fijn dat je hier wat van je hebt laten horen en heel goed dat je aangeeft dat je het nog te moeilijk vind om hier te komen. Neem er de tijd voor en weet dat we er voor je zijn als je daar aan toe bent. Liefs Olga
lieve caruli, neem de tijd die je nodig hebt je kan altijd hier komen heel veel sterkte om dit alles een plekje te geven. En je hebt een prachtige site voor je mannetje* gemaakt. We denken hier zeker aan jullie.
Lieve caruli Man en Dochter Wat een onwijs mooi mannetje zeg! Weet eigelijk niet wat ik moet zeggen Ik wil jullie heel veel kracht wensen in deze nog steeds moeilijke tijd! liefs Ikke
Wat een prachtig kereltje. En wat doet het hier al zeer om alleen maar zijn foto te bekijken. Het moet voor jullie onvoorstelbaar hartverscheurend zijn. Nogmaals heel veel sterkte. Kan me goed voorstellen dat je Tygo graag wilt ophalen en bij je hebben.
Een hartverscheurend verlies, een ondraagbare stilte... heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie prachtige ventje...
Wat een mooi manneke, het is zo oneerlijk. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd... ...Dikke knuf Naatje