goedemorgen pfff ik word gek ik vind het nu echt eng worden heb last van mijn buik ben aan de race dus het kunnen mijn darmen zijn maar normaal als ik ongi word krijg ik er ook last van.... tis nu zo moeilijk om te denken waar het nu aan ligt bij de ivf was ik te vroeg ongi en dat zou dus eignelijk gisteren zijn geweest dus gelukkig nog niks te bekennen hier maar toch de angst is er wel last van vloed verlies en mijn darmen maar ik blijf hoop houden geen bloed geef moed he
@ Caruli....meid me duimen draaien overuren voor je! Hoop toch zo dat jij dit keer POSITIEF test en dat ik je volgende maand mag volgen na me 2e ICSI! Liefs en hoor van je! Marjo
hoi meid ja ik hoop het ook mag ook wel he na al die tijd van teleurstellingen enzo meid mijn duimpjes draaien ook voor jou en rest van dit forum het is iedereen gegund
Dit klinkt wel spannend meid. supers dat je nog niet ongesteld bent in ieder geval. ik blijf aan je denken. LIEK
Jeetje Caruli,spannend hoor. Wel mooi dat je al bijna mag komen voor bloedtest. En hopelijk is het vet raak.... Ik duim voor je op voole toeren.... [-o<
hoi meiden ja over 3 dagen hoop ik meer te weten oh wat kruipen de dagen nu voorbij he en elk wc bezoek is beangstigend
Ja meid ik ken dat gevoel helemaal! Duim dat de weg zullen blijven en je test POSITIEF is! Ik gok op een jochie! haha.... Liefs Marjo
haha een jochie? zullen we er eerst op hopen dat het raak is en dan hopen op wat het word (zou wel leuk zijn omdat we al een mooie meid hebben)
Hier gaan de duimen nog harder draaien....gelukkig krijg je gauw de bevestiging. en natuurlijk blijven die weg dat MOET gewoon! Liefssss
Hoi Caruli, Wat spannend allemaal. Hoe laat mag je bloed laten prikken? Ik zag dat je typte dat je hopelijk over 3 dagen meer weet, moet je dan zo lang op de uitslag wachten? Ik duim in ieder geval voor je. Groetjes, Jaycey
Hier draaien de duimen uiteraard ook nog volop Ik hoop dat je vrijdag heeeel goed nieuws mag krijgen!
Ohh, wat een zenuwslopende dag dan. Als ik jou was zou ik gewoon vragen of ze de uitslag een paar uur later al hebben. Dat zou moeten kunnen. Wat kan een dag dan lang duren...... Maar ik denk aan je. Groetjes, Jaycey
jaycey: ze kunnen idd de uitslag al eerder hebben maar dat doen ze alleen op medische indicatie vorig jaar kreeg ik wel binnen 2 uur de uitslag maar dat was op medische grond en dit is niet spoed he een uitslag van een evt zwangerschap alhoewel ik het wel dringend vind
? ieder zh is anders denk ik ik wou ook gelijk de uitslag maar nee ze zeggen je kunt de volgende dag proberen te bellen als je er door heen komt want dat is vaak ook een probleem
@ Enne meid, alles goed? Trek je het nog meid? Nog "maar" 1 nachtje slapen! Of eigenlijk 2 he! Duim me te pletter voor je! Liefs en suc6! Marjo
hoi meiden pffff heb nog steeds last van mijn buik krampen enzo diarreee...... aan de ene kant bang dat de duivels komen en aan de andere kant nog steeds hoop tis zo moeilijk heb verder geen klachten geen last van boobs enzo alleen krampen in buik nog 2 dagen.... ik hoop echt dat ik niet ongi word en vrijdag goed nieuws krijg van het zh wat zal ik dan blij zijn zeg en mijn mannetje natuurlijk ook
@ Meid wens je/jullie heel veel sterkte met de laatste zenuwslopende wachtdagen! Duim me te pletter voor jou/jullie! Liefs Marjo