Nog 2 dagen...het wordt steeds spannender! Ik duim keihard mee met de andere meiden [-o< [-o< [-o< Liefs Nollie
meis, mn duimen draaien overuren. wat duren de dagen lang he als je aan het wachten bent?! succes meis ennuh hopelijk willen ze je morgen toch uitsluitsel geven. liefs, Daan
hoi meiden even een vraagje ik weet dat ik geen zekerheid kan krijgen maar toch: ik moet vaak naar de wc ( misschien ook wel om steeds te checken) last van krampen maar voelt niet hetzelfde als ongi krampen diarree (weet niet of dat een zw verschijnsel kan zijn) steken in mijn benen en onderrug (net of ze er steeds met een breinaald in prikken) zou dat wat willen zeggen? ik weet dat ik me eigenlijk niet te druk moet maken en moet wachten maar toch.....
Hoi Caruli, erg spannend voor jou hoor. Kan me heel goed indenken hoe jij je voelt. Nog 1 dagje volhouden meid. Ga je zelf thuis testen?
ja ik zou wel willen maar durf niet bang dat ie negatief is mijn nod is zaterdag pas maar mocht eerder komen om bloed te prikken omdat mijn nod in het weekend valt vandaar.... en 3 dagen voor nod vind ik een beetje vroeg voor een thuis test en dus bang dat ie negatief is bij onze 1e was ik 2 weken overtijd en testte toen pas positief dus...
Caruli, erg erg zwaar die laatste lootjes. Ik leef met je mee hoor. Ik hoop dat het gauw vrijdag is en dat je dan positief nieuws te melden hebt. Toi toi toi.
Oke, nu snap ik het. Ik zou het ook niet eerder doen. Dacht dat je NOD morgen is. Ga je vanavond nog kunnen slapen?
Duimpjes draaien hier nog steeds hard hoor....morgen bloed prikken en dan nog 1 dag in spanning afwachten....ow...het zou echt prachtig wezen he een brusje voor jullie kleine meid. Groetjes, Eva.
He Caruli, Over die symptomen durf ik niks te zeggen hoor..dat is steeds bij iedereen zo verschillend. Wel wil ik je zeggen dat ik nog steeds voor je duim hoor en hoop echt mega dat je bloed vol zit met hcg'tjes Elmo
elmo: ja is idd bij iedereen anders maar toch .... tis zo moeilijk ik ga gelijk van alles denken en de klachten kunnen 2 kanten op he meid gaat alles goed met jou? wat gaat de tijd snel zeg meid geniet ervan en ik kom jullie hopelijk snel opzoeken op het andere forum
Oh meid wat een spanning....... Heel veel sterkte nog deze dagen in spanning. Hoop dat je je vrijdag bij de walvisclub mag melden!