goedemorgen meiden zo ben bij de vampier geweest hopelijk hebben ze morgen goed nieuws voor me ik ben nog steeds bang dat de duivel elk moment kan komen pfffff durf bijna niet meer naar de wc
nee niet echt de kleine van school halen eten terug brengen dan komt er visite dan kleine weer ophalen en vanavond werken dus... ik hoop echt dat de duivels wegblijven [-o< [-o<
hoi meiden nou net even het zh gebeld in de hoop dat ze toch de uitslag al zouden hebben we hebben vanmorgen om 8 u laten prikken maar nee hoor ze zei het lab heeft het druk en krijgen de uitslagen pas om 4a5 uur binnen dus ik moet echt wachten tot morgen maar ze zei als je nu een test doet dan weet je het ook ik dacht dat het eigenlijk te vroeg zou zijn omdat ik zaterdag pas 2 weken na tp zit maar ze zei je moet nu niet denken aan een gewone cyclus? maar goed morgen ochtend gelijk bellen en niet plassen want als ie positief is doe ik gelijk de thuis test die ik nog heb als bewijs
spannend hoor, en jammer dat er geen uitslag binnen is nog. haha rond de klok van 16.00 nog een keer proberen? Tja, ik geloof dat ik er toch dan een thuistestje tegen aan ging gooien hoe moeilijk het dan ook is. maar ja het is ook verrekkte moeilijk om een thuistest te gaan doen zo moeilijk ik weet... sterkte carulli.
lieke: om 4 uur kun je niet bellen je kan alleen bellen tijdens tel spreek uur das half 9 tot 10 of van 1 tot 2uur vandaar dus morgen half 9 hang ik aan de foon
lieve caruli, meid ik duim met je mee hoor. Morgen kun je bellen? Moet morgen werken tot twee uur maar kom daarna zeker even kijken hoe het met je is. Veel liefs Lydia
jeetje meis, zenuwslopend ik ga morgenochtend meteen hier kijken hoop dat je beetje kunt slapen vannacht. liefs, Daan
@Caruli...wat spannend zeg... Ik hoop echt voor je dat je morgen een heel mooi bericht krijgt.... Ik blijf duimen