Caruli ...geen bloed geeft nog steeds moed he?! Ik hoop dat je vannacht een beetje kunt slapen..zal spannend zijn! Kom morgen ook gelijk even kijken..en ik hoop dat je dan ook mee mag schrijven bij de walvisjes!! Groetjes, Eva.
Jeetje Caruli, Nog 1 heel nachtje slapen...ik duim non-stop hoor! Hoop zo op 1 of 2 ukkies in jouw buikje! Elmo
hoi meiden thanks ik ben zo bang dat de duivels alsnog gaan komen net voordat ik bel ofzo.... of dat ik een negatief bericht krijg ben bang dat ik niet eens durf te bellen morgen als de duivels er dan nog niet zijn
Meid nog 1,5 uur en dan is het zover! Weet je meer.... Spannend! [-o< [-o< [-o< [-o< Heb je een beetje kunnen slapen? Ik hou het hier in de gaten hoor! En duim voor je! Liefs Mirre
Caruli....ik wil je ook even heel veel succes toewensen voor vandaag [-o< ....hopenlijk groeit er in ieder geval èèn mooi spruitje in je .... liefs liselotje
@ Goedemorgen Caruli....Enne meid? Weet je het al? Ben zo benieuwd! Leef met jullie mee en blijf duimen! Liefs Marjo
Hier nog 1 die je heel veel succes wil wensen vandaag, ik hoop het zo dat je goed nieuws krijgt vandaag. Ik duim met de meiden mee.
Ook ik...laptop aan, inloggen en meteen naar dit topic....Blijf duimen, kom later weer kijken...Succes Caruli Liefs Nollie
Het is 9.00 uur. Denk ff checken, maar zie nog niks... Kom op met het -goede-nieuws ...hihi (duim , duim) Liefs Mirre
goedemorgen meiden heb het zh gebeld .................. met knikkende knietjes we zijn zwanger eindelijk na bijna 3 jaar ik kan het niet geloven ben in huilen uitgebarsten niemand thuis niemand die de telefoon opneemt vanmiddag naar het zh de medicijnen ophalen pfff wat wil ik dit nieuws graag delen met iemand ben blij dat jullie er zijn voor me!
Ja meid ook ik ben zo ontzettend blij voor je! (Stuur je wat HCG deze kant op aub!) Liefs! Het is je van ganser harte gegund! Marjo
Caruli, van harte gefeliciteerd meid. Wat een opluchting. En nu is het nog spannend of het er één of twee zijn, niet? Groetjes, Jaycey