geweldig ! hield dit topic al een paar dagen in de gaten vind echt geweldig voor jullie van harte gefeliciteerd
thanks lieve meiden ik had het echt nooit durven dromen dat ik ooit nog een mooie banner onder mijn naam zou krijgen en nu maar hopen dat ze lekker blijven zitten als ze allebei zijn blijven hangen echt onwerkelijk
"Wow" Hier ook een antwoord haha IK wist het. Wat heb jij goede eskimootjes zeg, of tewel hoe noemde elmoman ze diepvrieskippetjes. haha ik ben megablij voor je en wat staat die banner je prachtig , heerlijk is dat he om dat onder je naam te zien staan. LIEK
He Caruli, Van harte gefeliciteerd, echt super! Geniet er lekker van en laat alles lekker over je heen komen! Liefs schaapje p.s. begrijp ik het nou goed dat je nog niet weet of het om 1 klein wondertje gaat of misschien wel 2?
schaapje: ja klopt ik heb 2 emmy terug geplaatst gekregen het zou dus kunnen dat ze er allebei nog zitten
Hey Lieve Caruli, Wat fantastisch meid! Helemaal geweldig! Ga het lekker van de daken schreeuwen..(wel ff uitkijken he) of hou het juist lekker als jullie geheimpje bewaren! Geniet er in elk geval met volle teugen van... 1 of 2...spannend zeg! Dikke zoen! Elmo
wat een goed bericht weer hier. Van harte meid en geniet er lekker van. Al wat mensen kunnen bereiken die je wilt informeren? Karin
KIPPEVEL meis wat een onwijs geweldig nieuws. ik hoop dat je mannetje gauw naar huis kan komen, zodat jullie elkaar in de armen kunnen vallen. wanneer krijg je echo om te kijken of je 1 of 2 wondertjes krijgt? geniet van deze dag en alle komende dagen he meis, liefs, Daan