Caruli helemaal super zeg....en nu nog spannend of het er 1 of 2 is/zijn...Van harte proficiat meis...lekker straks uit je dak gaan met je mannetje en de rest van de mensen met wie je het wilt delen! Groetjes, Eva.
Hey Caruli, wat goed nieuws voor jullie! Gefeliciteerd! Hopelijk mag je er nu van genieten. Liefs Mirjam
ik had niet goed gelezen meis, stond er al onder idd dat je op 17 april echo hebt. Krijg nog steeds kippevel van je berichtje, vooral na de poll die je gedaan had over cryo tp. hebben jullie nog voorkeur voor 1 of 2 wondertjes? hoop dat je mannetje inmiddels lekker thuis is. Geniet van dit gevoel he, waanzinnig. liefs, Daan
jeetje caruli wat een geweldig nieuws zeg. van harte gefeliciteerd meid. jij geeft de mens weer moed. als ik dan toch ivf zou moeten dan zie ikhier wel dat dat ook nog goeie kansen geeft. geniet ervan meid.
Caruli, fantastisch. Van harte gefeliciteerd enne geniet er lekker van samen met je mannetje. spannend blijft het wel tot de 17e of het er 1 of 2 zijn. Maak er een fijne dag van !
lieve meiden bedankt voor de vele felicitaties mijn mannetje is toch maar smiddags naar huis gekomen hij kon niet meer werken zei die we zijn naar het zh gegaan medicijnen halen enzo en toen voor tegels kijken voor de tuin ik kon ineens niet meer stil thuis zittten heb ook zelf nog een thuistest gedaan ik wilde het resultaat ook zien en niet alleen horen foto's staan in mijn album en nu is het aftellen naar 17 april ik heb trouwens wel een heel schema per dag aan medicijnen das wel heel erg wennen per dag neem ik 5 pillen progynova 15 capsules progestan maar het is voor een goed doel he
ik geloof voor het slijmvlies enzo de kans dat het fout gaat ligt hoger dan bij een normale zwangerschap en die medicijnen moeten de kans verlagen geloof ik dus.....