* glimlach van oor tot oor * Van harte gefeliciteerd meis! Ik ga duimen voor een ontzettend goede echo. Liefs, Danielle
Hey caruli en mannetje en kleine meid! Van harte gefeliciteerd en veel plezier bij de echo! Liefs Nannie
Lieve Caruli, van harte gefeliciteerd! Ik kon dit weekend niet op de pc, maar ik had er zo'n goed gevoel over....ben blij om te lezen dat dat gevoel juist was! Superrrrrrrrrrrrrr.......
hoi meiden zo het weekend zijn we door heb net gebeld met mvm gezegt dat het wel even discreet behandeld moet worden aangezien we het even stil willen houden tot de echo ik wou dat het al 17 april was
Hey Caruli, wat goed hé en wat ben je er snel bij bij MvM. Ik wil dat zeker ook doen, zodra ik de uitslag van de echo heb....duurt voor mijn gevoel ietsje te lang... Maar hoe voel jij je? We lopen ongeveer gelijk.. Ben errug benieuwd naar je echo...1 of 2...spannend! Liefs Nollie
hoi meid wilde eigenlijk ook wachten op echo maar duurd te lang hihi hoe meer ik kan geven hoe meer as moeders ik blij kan maken toch.... ik heb nog niet ergens last van behalve moe en behoorlijke last van mijn buik mijn broeken zitten gewoon al niet meer fijn : maar goed wanneer heb jij je echo? ik heb 17 april echo ik zie geen banner bij jou dus weet niet hoever jij bent hihi heb me al aangemeld bij dec mama's val jij daar ook nog onder?
Je hebt helemaal gelijk hoor wat betreft hoe eerder ik aanmeld, hoe meer ik kan geven...Maar de twijfel is nog té groot, vandaar nog ff geen banner. In mijn onderschrift heb ik wel staan dat ik de 13e (vrijdag..hihi) de echo heb....zoooo spannend, maar nog zooo ver weg! Na vrijdag meld ik me direct aan...ben dan 6 wkn en 2 dgn. Als het goed is val ik ook onder de december mamma's... Ja gek he...broeken zitten me ook niet lekker momenteel, echt een opgezet gevoel..hihi! Ennuh je ha goed gependeld he... Liefs Nollie
oh de 13e hihi hopelijk een geluksdatum voor jullie spannend hoor ik duim voor je meid ps oh ik wist niet dat ik goed gependeld had hihi mooi zo en idd de broeken he maar tis ook zo raar om nu al positie kleding te gaan halen
@Caruli....nu al positiekleding? Zou inderdaad wel vroeg zijn he! Zijn er misschien toch 2! Liefs en suc6! Marjo
goedemorgen meiden zometeen komt MvM langs ik ben benieuwd hoe het allemaal in zijn werk gaat en of hun test ook zo positief is als die van mij zelf ik wil graag nu ook andere meiden helpen met zwanger worden aangezien ik zelf ook gebruik ervan heb gemaakt dus ga ik nu een paar weken urine opvangen ik laat het zo weten als ze geweest is heo het verder gaat
zo mevrouw is net de deur pas weer uit hihi bijna 2 uur hier gezeten mooi hoor de test was binnen een paar seconden positief ze zei ben je niet verder in je zwangerschap hihi ik weet niet vanaf wanneer je moet rekenen met een tp het zh zei dat je het niet moet zien als een normale cyclus maar hoe dan wel te berekenen weet ik niet heb een dvd als kado uitgekozen met de ontwikkeling enzo kan ik straks onze meid laten zien als we wat verder zijn in de zw misschien gaan we dit weekend wat familie inlichten maar dat bekijken we nog even vanaf nu dus plassen in bussen tot 19 juni vind het wel een fijn idee dat ik nu ook andere meiden ermee kan helpen
@Caruli....Volgens mijn gyn moet je 2 weken bij de tp tellen of zoiets! Mag ik AUB ook wat HCG! Liefs en suc6! Marjo
Hoi Caruli, Fijn te lezen dat het goed met je gaat. Ik vindt het een goed voornemen dat je met MvM bezig gaat. Ikzelf ga er ook mee beginnen als het zover is. Tenslotte hebben wij er ook veel aan gehad. Ik meende ergens te hebben gelezen dat je op het moment van de punctie 14 dagen erbij moet tellen en dat je dan de juiste tijd van de zwangerschap hebt.
lisette: ik heb geen punctie gehad en ik had het zh gebeld of 29 maart niet te vroeg testen was omdat ik 17 maart de tp heb gehad en hun zeiden dat je niet hetzelfde moet rekenen als bij een gewone cyclus maar hoe dan wel weet ik ook niet dus ik denk dat ik echt de echo af moet wachten en mvm laat me gewoon nu al starten omdat er in ieder geval genoeg hcg in mijn urine zit maar eigenlijk mag je pas starten vanaf 6 weken maar we weten dus nu niet hoever ik precies ben zij dacht dat ik nu 5 weken was ... hihi
Spannend meid! Ben benieuwd wat je echo zal zeggen! Oke je had geen punctie, maar toch wel een tp! Ingewikkeld en verwarrend allemaal zeg! Tjonge! Liefs en suc6! Marjo