Ja Caruli, das waar ook. Stom van me, even niet aan gedacht dat het een een tp was. Nee dan weet ik ook niet hoe je het moet berekenen. Ongeveer 5 weken dus...
Hey meid, als ik het goed begrijp ben je zwanger! Hartelijk gefeliciteerd! Dit is echt fantastisch nieuws! Geniet er maar lekker van! Groetjes Nancy
nancy: dank je wel meid ik durf nog niet echt te genieten ben nog steeds een beetje huiverig wil eerst de echo afwachten hopelijk besef ik het dan dat ik echt zwanger ben stom he 3 jaar lang op zitten wachten en nu is het zover en dringt het niet door
@ Caruli...Is niet stom meid! Is heel normaal! Je kunt het gewoon nog niet helemaal vatten! Maar je bent gewoon HARDSTIKKE ZWANGER! En zeer binnenkort zul je je beebje zien! Lijkt me ontroerend moment! Liefs Marjo
Hoi Caruli ik heb een tijd niets laten horen, maar ik wil je van harte feliciteren met je zwangerschap
vergo: hoi meid geeft niks je hebt ook genoeg aan je eigen! maar lief dat je reageert hoe is het nu met jou gaat het weer een beetje?
goedemorgen 8) zo nog 1 week te gaan en dan is de echo ik vind de tijd nu echt langzaam gaan zeg komt ook natuurlijk door de medicijnen die ik de hele dag moet in nemen en kijk daarom ook de hele dag op de klok mijn schoonouders weten het nu ook wel gezegt dat we nog voorzichtig zijn enzo en eerst de echo af willen wachten hopelijk mogen we ze volgende week nog een keer verrassen met dat het er 2 zijn
Meid wat fijn dat de echo in zicht komt....tsja alleen dat wachten nog Hoop dat je het nog wat kunt volhouden allemaal en wat afleiding hebt om zo de dagen door te komen Liefsssss
Ha Caruli, welke medicijnen moet je innemen? Ik dacht dat jij ook aan de Progestan bolletjes zat? Of ik verwar je met iemand anders....sorry! Alles goed verder? Meid, nog 1 weekje en dan weten we het...1 of 2...! Liefs Nollie
hoi nollie: ik gebruik idd progestan 15 stuks per dag en progynova 5 stuks per dag en jij of hoef jij niks te gebruiken?
Had ik het toch goed! Nee, ik hoef niks te gebruiken...alle medicatie staat nog in de koelkast. Echt heel raar, steeds als ik de koelkast open doe dan zie ik ze staan... Maar goed, alles oké dus met je...met mij gaat het redelijk, ben sinds vannacht met vlagen misselijk en continu een draaierig hoofd...dus doe ff rustig aan! Fijne dag! Liefs Nollie
15x progestan op 1 dag...ziel! Wat een bende moet dat zijn zeg...jak Ik gelukkig na tp maar 3x dgs (2.5 week). Nou ja, als het maar werkt toch! Succes met het wachten op de echo! Elmo
nollie: jee meid das lastig he ik krijg dat nu ook maar niet smorgens maar halverwege de dag in eens misselijk meid spannend morgen de echo ik ben benieuwd hopelijk zie je een mooi knipperlichtje
elmo: had net je bericht gemist hihi ja 5x3 tis idd met inlegkruisjes lopen de hele dag ik moet het tot 12 weken zeiden ze terwijl bij de ivf behandeling ik idd ook minder moest nemen 6 per dag maar bij cryo moet het blijkbaar zoveel plus dan progynova erbij maar dat zijn pilletjes om in te nemen vind ik wel wat fijner
ik hoefde zelfs maar 1 per keer..vond dat zat Nouja..zal wel ergens goed voor zijn. Die aantallen van jou heb ik overigens niet eerder gehoord hoor..ook niet op een ander forum. Weet je waarom het met zoveel moet? Het is om je baarmoederslijnm goed te houden maar dit lijkt wel stroop te zijn onderhand denk ik Als ie maar blijft zitten!
elmo: ik heb geen idee ik las idd ook nergens dat iemand zoveel moet ik heb het gevraagt in het zh ze zeiden alleen omdat er meer risico's zijn en dat je daarom progestan moet nemen en waarom die progynova nog steeds is weet ik ook niet maar ze zei wel vanaf volgende week krijg ik misschien een ander schema ik zei ben ik net gewend aan de tijden van nu en kan ik weer veranderen ik heb nu een tijdschema voor de hele dag 08:00 11:30 15:00 18:30 22:00
goedemorgen het zou vandaag lekker weer worden maar ik zie hier nog geen zon hier gaat het zijn gangetje nog 4 dagen te gaan en dan krijgen we hopelijk wat moois te zien zaterdag hebben we verjaardag van 2 nichtjes en zondag weten we nog niet wat we gaan doen we zien het nog wel fijn weekend alvast meiden