wat een weertje zeg ik zit lekker buiten in de tuin met de laptop kan ik toch genieten van het weer en van internet nog 2 dagen en dan is het eindelijk zover de echo ik hoop echt dat we wat te zien krijgen en hopelijk ook al een knipperlichtje ik laat het gelijk weten als ik weer thuis ben
hoi Caruli! ik las net op een ander forum dat je zwanger zou zijn, dus ik heb je meteen hier ff opgezocht en warempel!Van harte gefeliciteerd meis!Geniet ervan!
Ooow Meid het schiet nu eindelijk op, nog 2 daagjes geduld en dan....JOEPIE je kleine spruit(tjes) mogen bewonderen Nog even volhouden he?
ja ja ik ben benieuwd of ik vannacht wel kan slapen begin idd nu echt heel nieuwsgierig te worden naar wat er evt in mijn buik zit nog 1 dag......
Succes morgen Caruli. Ben zo benieuwd of je één of twee knipperlichtjes ziet. Gelukkig nog maar 1 nachtje 'slapen'.
Hi, morgen spannend ! Ik duim op een goede echo met op zijn minst 1 knipperlichtje. Groetjes, Danielle
Nog 1 nachtje meid en dan is het zover! Heel veel SUCCES! Eindelijk kom je dan te weten of het 1 wondertje of 2 zijn... Liefsssss
hoi meiden ja ja vandaag de grote dag vind het wel eng hoor heb geen kwaaltjes meer enzo dus hoop echt dat het nog goed zit van binnen ik laat het jullie eind van de middag weten mag pas om half 3 dus duurd nog even ga zo naar de stad even wat dingetjes halen dan schiet de tijd tenminste op
caruli, heel veel succes vanmiddag. hoop dat je een hele mooi echo krijgt te zien met wie weet wel 2 knipperlichtjes. groetjes peggy
Hoi Caruli, Vandaag een spannende middag ! Ik hoop dat je wat moois te zien krijgt. En hopelijk in tweevoud! Kom vanmiddag nog efe spieken hoor.. Liefs Lisette.