jeetje, je houd ons wel in spanning. hoop dat er niks vervelends is gebeurd. word er zenuwachtig van.
Caruli, wat vreselijk! Ik zie aan je tekst bij je profiel dat het niet goed is gegaan Heel veel sterkte en ik denk aan je... Big hug, Moonie
Caruli ook van mij heel veel sterkte toegewenst het was jullie zo gegund.... liefs liselotje.....(denkt aan je)
Caruli, wat erg meid . Ik vind het echt vreselijk voor jullie. Na al die tijd eindelijk zwanger, en dan is het je nog niet gegund. Heel veel sterkte meissie. Liefs, Janneke.
Oh Lieverd, Wat zie ik nou? Wat een verschrikkelijk nieuws met 7 wk. Neem je rust en probeer het te verwerken. Liefs Elvira
Caruli, ik zie aan je onderschrift dat het helaas weer niet zo mag zijn. Ontzettend balen, woorden zijn hier tekort... Heel veel sterkte de komende tijd ! Liefs Lisette.
wat vreselijk Caruli , ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen maar wens jullie in ieder geval heel veel sterkte met dit grote verlies..
Caruli, nee meid... waarom nou.... Ik vind het zo erg voor je en leef echt met je mee. Sterkte en we denken aan je
Lieve Caruli, weet even niet wat ik moet zeggen, het was je zo gegund. Heel veel sterkte! Liefs Minka
He Carulli toch, Eindelijk mocht je het geluk proeven van weer zwanger zijn. Waarom zo snel weer afgenomen...Sterkte de aankomende dagen. LIEK
Ik had al bij December mama's gepost, maar dacht dat je daar misschien niet zou lezen. Hierbij mijn berichtje: "Lieve Caruli, zag je berichtje. Wat enorm verdrietig....Jullie hebben er zo hard voor geknokt en dan dit.....wederom is het leven niet eerlijk. Zo wreed is je droom weer kapot gemaakt....heel veel sterkte! Liefs, Me2"