pfff.... soms is er gewoon niets te zeggen wat je verder kan helpen.... heel veel sterkte! Knuf Jelske
pff caruli, kreeg kippevel toen ik het zag... hier zijn geeen woorden voor.. ik wil je heel erg veel sterkte wensen! liefs meliske
Wat vreselijk verdrietig, hier zijn geen woorden voor..... Hééél erg veel sterkte en een dikke knuf X Bloemetje
Caruli, wat ontzettend vervelend nieuws...ik wens jou en je mannetje heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies. Het was je zo verschrikkelijk gegund. Liefs Daffie
........ Ben er stil van, zo verschrikkelijk oneerlijk! Heel veel serkte voor jou, en je man! Liefs Schaapje
wat is het leven toch verschrikkelijk oneerlijk. meis, voor jou en je partner, heeeeeel veel sterkte. dikke cyber knuffel liefs, Daan
Ik wil jou en je ventje ook heel veel sterkte wensen met dit verdriet. Ik had het jullie ook zo erg gegund omdat jullie er al zolang voor vechtten. Ik hoop dat als jullie het een plekje hebben gegeven dat je snel weer zwanger mag zijn en dat jullie er 9 maanden lang van je zwangerschap kunnen genieten. Liefs Jolie
Lieve Caruli Ik had het je zo gegund meid,wat erg! Ik wens jullie heel veel sterkte toe en hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! Lucia xxx
heel veel sterkte met dit verlies zo oneerlijk eerst denk je mischien wel 2 en dan is het over denk aan jullie