lieve meiden dank jullie wel voor jullie reacties ik heb niet echt geslapen de afgelopen nachten ik heb nog steeds heel erge buikpijn maar verlies helemaal geen bloed helemaal niks? morgen weer terug naar het zh ben benieuwd wat ze dan gaan zeggen ik had liever dat het dan nu doorzet nu heb ik alleen heel erge buikpijn maar er gebeurd verder niks en curetteren doen ze ook nog niet maar ik hoop dat ik niet te lang hoef te wachten zo kan ik het toch ook nog niet gaan verwerken als alles nog in mijn lichaam zit?
Lieve Caruli, ik lees het nu pas!Wat verschrikkelijk kl*te is dit zeg!Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook voor je man.Ik denk aan je en een dikke knuf Yvette
Het zal inderdaad fijn zijn als je toch geholpen mag worden deze emotionele last is heftig meid. Bespreek je gevoelens morgen, Sterkte. LIEFS LIEK
caruli wil je toch heel veel sterkte toe wensen morgen want het is allemaal niet niks wat jullie mee maken een super dikke knuffie gr maria
goedemorgen zo vannacht een beetje geslapen ik ben benieuwd wat de gyn vanmiddag gaat zeggen de gyn zei dinsdag toen ze met de eendenbek keek: ik zie bloed en stolsels al zitten dus ik dacht oh dan komt het snel maar sinds dat we het zh uit zijn verlies ik geen druppel meer helemaal niks het lost toch niet vanzelf op? maar goed eens kijken wat ze zegt vanmiddag als het dan nog niet is gekomen
@ Lieve Caruli....heel veel suc6 in het ziekenhuis vanmiddag! Sterkte meis! Blijf voor je duimen en leef met je mee! Liefs Marjo
Lieve Caruli, Ik vind het heel erg voor jullie dat het mis is gegaan...ik wil jullie heel veel sterkte wensen met alles. Ik denk aan je!Liefs Maamaa
Heel veel sterkte vanmiddag meid! DEnk aan je hopen dat het allemaal goed zal verlopen en dat je aan de verwerking kan beginnen Liefssss
hoi meiden ik ben terug uit het zh en weet even niet wat ik moet zeggen ik word op dit moment heen en weer geslingerd met emoties volgende week donderdag weer naar het zh ik lig nu in bed ik zal volgende week proberen het verhaal helemaal uit te leggen nu moet ik het heel rustig aan doen bedankt voor jullie lieve reacties