hoi lieve meiden tot nu toe gaat het goed tis wel moeilijk hoor in bed blijven maar goed het is voor een goed doel hopelijk zakt de buikpijn snel en blijft het met dit kindje goed gaan helaas kon het zh er niks over zeggen over hoe het verder gaat en het met de bloeding zit of die eruit komt of oplost dat valt nu dus te bezien ik hoop echt dat donderdag alles nog goed is met dit kindje wat er nog wel zit
Jeetje Caruli, wat eenemoties waar je tussen wordt geslingerd! Ik duim in ieder geval heel hard voor je!
Lieve Caruli Ik duim en duim en duim......En hoop dat dit kindje een sterke wil heeft en daar blijft waar hij/zij hoort te zijn..... heel veel sterkte meid....((knuff))
Jeetje Caruli, wat vreselijk spannend. ik steek een kaarsje voor jou en je kleintje aan. Duim voor je.
Hoi Caruli, wil je heel veel sterkte toewensen de komende dagen! Wil laten weten dat ik aan je denk! Liefs van Mirjam
ik ga vreselijk voor je duimen zal vanavond een kaarsje voor je branden heel veel sterkte en blijven liggen he
@ Lieve Caruli....wat zenuwslopend! Trek je het nog? Hoop dat je donderdag positief nieuws krijgt! Blijf ook voorjou duimen meis! Suc6! Liefs Marjo
He Caruli, Wat een verhaal zeg, dat moet wel zenuwslopend zijn.... Ik ga tot en met donderdag ontzettend hard duimen voor je dat het goed is en blijft! Hoe is je mannetje eronder, want voor hem moet het ook wel heel spannend zijn! Dikke kus en hou je rustig...het is voor een goed doel!) Daffie