hoi meiden hier gaat het redelijk buikpijn is nog niet weg ik ben als de dood voor morgen vorige week net voor de echo ging het mis en nu morgen dus weer een echo en ik krijg er nu al de zenuwen van hoop echt dat mijn broek morgen droog blijft pffffff ik vind het zo erg dat ik nu nergens geen zekerheid uit kan putten klachten van zw heb ik niet echt mijn borsten iets of wat gevoelig maar verder niet dus..... tis allemaal zo moeilijk maar goed ik kan niets anders doen dan hopen en wachten [-o< [-o< [-o< [-o<
Meid snap dat je bang bent het is ook moeilijk. Ik hoop zoo voor je dat dit kindje blijft zitten het is je echt zo gegund, ik duim voor je dat het morgen goed mag gaan. Ik hoop dat je na morgen weer wat zekerheid hebt, die onzekerheid is echt verschrikkelijk Meid ik denk aan je en alvast heel veel sterkte en succes! Liefsss
Caruli, heel veel sterkte nog met wachten. Nog maar 1 nachtje. Ik hoop met je mee. T'is vast een vechtertje dat beebje van jou. Die kan zich geen betere ouders bedenken en blijft zitten waar ie zit! Ik ga nu non- stop voor je duimen.
Caruli, succes morgen meis! En sterkte met wachten! Ik duim nog steeds voor je dat het met dit beebje goed gaat! Liefs Mausje
jeetje caruli wat een spanning allemaal. ik ga ook voor je duimen hoor dat je morgen een kei mooie echo hebt en een beetje opgelucht kan gaan adem halen. liefs peggy
Lieve Caruli, Ik denk aan je morgen! Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie een mooi kloppend hartje te zien krijgen en dat de bloeding is opgelost.
Caruli, wil even laten weten dat ik morgen aan je denken zal. Wil je heel veel succes toewensen. Sterkte, Mirjam