Vervelend dat je zo veel last hebt van je ongesteld, hoop dat het maar snel voorbij is. LIEK. 1 april testdatum Ik zelf hoop rond deze tijd een IUI te hebben dusse samen tellen haha. LIEK.
Hoi Caruli, Wens je heel veel succes toe met alles en hopelijk dat het dit keer wel mag lukken! groeten Mirjam
hoi meiden hier is de duivel al weer zo goed als weg gisteren had ik ook al bijna niks meer en nu zit ik met een inlegkruisje ik had gedacht echt weer eens goed ongi te worden maar nee hoor maar goed aan de ene kant vind ik dat ook niet erg tes te sneller ben ik van die pampers in mijn broek af
Ongesteld is ongesteld...dus alleen maar lekker dat je er alweer bijna vanaf bent......baarmoederslijmvlies gaat zich zo lekker voorbereiden en dan kan er strakkies een prachtige emmy zijn/haar kontje in gaan draaien en lekker blijven zitten!
Goedemorgen ladies! En..hoe voelen we ons vandaag? Meiden op de wachtbank...en de meiden op de roze/blauwe wolk... Elmo en Aldonza bij jullie zijn de lekker weggebleven, denk dat jullie ze richting het westen hebben gestuurd... , want ben gewoon een week te vroeg ongie geworden! En niet zo'n klein beetje ook...verklaart wel meteen mijn humeur van de afgelopen dagen...(arme man van me...) Maar goed betekent dus dat ik waarschijnlijk deze maand al ga starten met het échte werk....Kan niet wachten! Fijn weekend alvast iedereen! Liefs Nollie
HOERA VOOR NOLLIE! Deze maand al, super wijffie! En ik maar wachten...grrrrr ik wil NU ..... Liefs Ester
Oeps heb mijn bericht in het verkeerde topic geplaatst...sorry Caruli! (moest eigenlijk bij het IVF/ICSI onderwerp) Kan dit nog veranderd worden moderators? Liefs Nollie
hoi allemaal zo vandaag beginnen met 2 pillen per dag en zo word het elke dag meer heb tot nu toe nog niet echt bijwerkingen van de hormonen dus ben benieuwd nog 8 dagen te gaan voor de echo hopelijk gaat alles goed en op tijd dan kunnen we 1 april testen tis wel een leuke datum zou wat zijn zeg als we dan zwanger zien op onze test we hopen het zoooooo
hoi allemaal hier gaat het even wat minder ben behoorlijk moe er komt niks uit mijn handen heb een dip dag denk ik alles spookt door mijn hoofd enzo misschien dat de hormonen nu al zijn bijwerkingen gaan geven na 7 dagen? was vanmorgen toch bij de dokter ivm mijn dochter en heb gelijk gevraagt of hij wat nuttige tips had tegen vermoeidheid omdat ik het al langer heb alleen is het de ene keer erger dan de andere keer en hij wil voor de zekerheid bloed prikken al zei hij wel dat er vaak niks uit komt dus ben gelijk ook maar naar de apotheek geweest voor oa supradine misschien helpt dat een klein beetje
Wat vervelend joh Caruli dat je je zo voelt...tsja die dagen zitten er helaas ook tussen, tell me abouth it...pfff! Wat is Supradyne is dat een voedingssupplement? Of een vitamine booster? Meid kop op...morgen schijnt de zon weer...(letterlijk vertaald hoor ) Liefs Nollie
nollie: is een voedingssupllement met idd geval extra vitamine a enzo en tevens ook goed voor tijdens de zwangerschap hihi eerst ga ik bloed laten prikken voordat ik ermee begin misschien is het toch wat anders.....
Vergeet niet je vitamine C en D, hormonen breekt vitamine C en D vrij snel af voor zover ik weet. Hopelijk komt er gauw een einde aan je moeheid. Liefs Ester.
Ik heb ME en een slinger van Fibromyalgie.....ben dus behoorlijk thuis in de vermoeidheid helaas....nu ben ik een maand bezig met Q10 Super van Bio Quinon.....en warempel...het werkt! Ik heb echt ik-weet-niet-hoeveel vitamine-preparaten geprobeerd en nu heb ik dus iets wat echt werkt. Tis wel wat prijziger (13,70 voor 30 tabletten, 1x p/d) maar dat heb ik er graag voor over..... Misschien een ideetje?
Meis...ik ken de vermoeidheid en ik doe er lekker niks aan. Gewoon aan toegeven als je thuis bent Ik kom je een super dikke knuffel brengen.... KNUFFFFEEEEELLLLLl Heb je hem? Dikke kus meid! Elmo
hoi meiden zo vandaag gaat het weer wat beter sandra: bedankt voor de tip ik zal eerst eens kijken hoe het met de supradyn gaat en anders zal ik eens kijken naar die pillen van jou elmo: dank je wel meid heb hem gekregen soms doet je dat goed he hoe is het met jou? voel je je al echt zwanger ik vind het echt super voor je ik hoop dat wij 1 april ook hard mogen lachen om de positieve test