Wat erg, we zijn allemaal zo aan het duimen en kaarsjes aan het branden voor jullie. Ik hoop zo dat jullie vechtertje kan volhouden! Dikke knuffel Naatje
Please laat aub alleen de bloeding komen...en je beebje lekker laten zitten waar die nu zit...Hopelijk is het net zo'n vechter als jij Caruli! [-o< [-o< [-o< [-o< Liefs Nollie
hey meis, wat k*t allemaal zeg! Hoop echt dat het alleen de bloeding is en niet je kleine wonder! heel veel sterkte! xxx
Caruli, Met tranen in mijn ogen las ik je verhaal van gister en vandaag. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte en blijf jullie volgen. Liefs Lisette.
sterkte meid.. ik duim voor je en denk aan jullie.. kom op baby van Caruli, blijf zitten waar je zit en hou je stevig vast
gvd caruli, vind het zo erg voor jullie, hoop dat alleen de bloeding afkomt en dat je kindje blijft zitten. we gaan gewoon door met duimen. sterkte caruli en mannetje
Ik heb even een Caruli inlogmomentje... meid, met buikpijn zit ik terug te lezen en kom tot de conclusie dat je nog helemaal niks wijzer bent...K*T zeg! Ik blijf kijken en duimen hoor! Hoop echt ontzettend dat jullie wondertje nog zit waar ie hoort! Dikke knuf