Maria, weet jij dan niet hoe het daar is? Als je haar ook prive kent.... Ik hoop gewoon gauw iets te horen...krijg wel de wiebels nu.
Hoi elmo Ik denk dat ze liever zelf de update doet, weet niet of ik het mag doen voor haar, ik zal haar straks wel even bellen of ik ook mag update! dan zal ik het wel even vragen oke! Liefs Maria
Maria, ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe het gaan. Zeg maar dat we met zijn allen aan haar denken. In ieder geval je icoontje was dat je biddend aan haar dacht. Hoop dat je bid dat dit wondertje nog mooi op zijn plekje zit. LIEK
Ik ging dus ook daar dat biddende poppetje twijfelen...dacht dat jij het dus ook niet wist. Als je het wilt vragen .. graag.. als ik zo brutaal mag zijn. Wil ze niet, uiteraard prima! Ik hoop ook viertje al eens een update laten doen hier
Oke meiden Heb Caruli even gesproken aan de foon en ik mag de update voor haar doen, Ze is dus vrijdag naar het ZH geweest ze had om 12.00 een afspraak vanwege bloedverlies en buikpijn de echo gaf aan dat het kindje nog steeds hartslag had, en ze heeft voledige bedrust tot 1 mei tot de volgende echo ze heeft gisteren ook de hele dag door bloedverlies gehad en enorm veel buikpijn, en vandaag is er ook niet veel verranderd eraan.. heb gezegt dat jullie allemaal aan haar denken en misschien komt ze zelf ook nog online vanavond maar dat weten jullie nu in ieder geval iets Liefs Maria
bedankt vor je update. ben blij voor haar dat het hartje nog klopt van de beeb. maar toch ook wel hel erg eng dat ze nog steeds krampen en bloedingen heeft. Caruli heel veel sterkte en hou maar goed bedrust. ik duim heel hard voor je dat het allemaal goed blijft gaan met je kindje en dat de krampen en bloedingen snel over zijn zodat je een verdere goede en fijne zwangerschap mag hebben. liefs sonja
Thanks Maria, heel lief van je! Lieve Caruli, denk nog steeds aan je! hopelijk blijft je frumpie zitten waar hij zit!
Gelukkig zit de kleine er nog. Pfff. Ik ga vanavond een kaarsje voor d'r branden. En natuurlijk duimen.
Jeetje zeg! Shit! Had zo gehoopt op beter nieuws! Nog steeds onzeker dus...balen zeg! Meid, we denken echt in grote getalen aan je hoor!
Zo! En we plaatsen massel berichtjes op 6.39... Caruli...we volgen je dus ECHT op de voet! Doe rustig aan meid!
Fijn dat er even een update is. Lief van je Maria. Caruli heel veel sterkte met het wachten en de bedrust. Hopenlijk gaat het bloeden nu eindelijk stoppen en kun je nog steeds een prachtig knipperlichtje zien bij de echo dinsdag.
Lieve Caruli, Hier wordt echt aan je gedacht en hard voor jullie geduimd, dit moet gewoon goed gaan. Wat erg allemaal voor je dit allemaal mee te maken..denk goed aan jezelf meis en weet dat WIJ er voor je zijn [-o< Dikke knufff
Bedankt voor de update Maria, fijn dat je zo even kon laten weten hoe het gaat. Gelukkig geen slecht nieuws daar ben ik blij om. Maar het is nog heel onzeker dat is vervelend. Carulli sterkte met je bedrust, LIEK
Caruli en hubbie, Er wordt ook vanaf ons heel hard geduimd. Blijf rustig en ik hoop heel hard dat het bloeden en de buikpijn snel ophoud en de andere beeb, zijn best doet. X Elvira