Wel goed om te horen dat het vruchtje nog hartslag had, maar erg onzeker door de aanhoudende bloeding en krampen. Ik hoop zo dat het vruchtje sterk genoeg is om te blijven zitten! Sterkte met de bedrust en veel succes dinsdag met de echo. Ik zal aan jullie denken... Liefs Olga
Lieve Caruli, Mijn gedachten zijn bij jullie...en ik blijf voor jullie duimen. Sterkte en hopelijk hebben jullie dinsdag goed nieuws... Liefs Silla
Caruli, ik hoop dat het bloeden de bloeding is die er zat en dat die dan helemaal weg is. Zodat je baarmoeder zich helemaal kan ontfermen over het overgebleven kleintje en het daar 9 maande lang zal vertroetelen! Ik duim ook voor je en hoop zo op goed nieuws dinsdag! Houd moed meis!
Bedankt Maria voor je update! Caruli, sterkte met je bedrust en we duimen heel hard voor jullie! Groetjes Naatje
Lieve Caruli, We denken en hopeb nog steeds voor je... Hoop zo dat je beebje blijft zitten... maria super bedankt voor je update... We leven hier allemaal zo met haar mee.. Fijn dat we nu iets meer weten! liefs Sizzel
caruli meid, ik denk nog steeds aan je hoor en kom iedere dag effe hier kijken. hoop dat je het allemaal nog een beetje trekt. de spanning zal ondraagelijk zijn.. sterkte...............x
Hoi Caruli, ik heb nog niks geschreven, maar ik volg je topic elke dag. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop voor jullie dat je kindje blijft zitten waar ie zit. Liefs, Jaycey
Bedankt Maria voor je update! Caruli....Hang in there! Mijn duimen zijn 24/7 draaiende voor je! Liefs Nollie
hoi lieve meiden wat een medeleven echt superlief van jullie maria: bedankt voor de update ik had zelf helaas even geen puf om hier te komen door al het gedoe enzo lief dat je het voor me hebt willen doen hier gaat het redelijk bloeding komt en gaat met de tijd en de buikpijn blijft helaas wel dus ik denk niet dat de bloeding nu helemaal weg is uit de baarmoeder want de buikpijn komt waarschijnlijk door de druk van de bloeding baarmoeder is nu ook heel groot dinsdag weer een echo ben zo benieuwd hoop echt dat dit kindje blijft zitten al geeft de gyn een grote kans dat het alsnog mis gaat waarom zou het nu nog mis kunnen gaan we hebben al een paar keer kloppend hartje gezien en alles het mag niet mis gaan nou meiden ik laat het morgen wel weten hoe het is gegaan als ik me goed genoeg voel hopelijk kan ik goed nieuws melden maar helaas zal de bloeding er voorlopig nog zitten dus hebben we nog geen zekerheid
Succes morgen Caruli Ik brand een kaarsje dat de echo morgen een goede uitslag geeft.....zodat je eindelijk mag gaan genieten van je zwangerschap......hou vol meid...
Lieve Caruli, Nog één nachtje slapen...het klinkt zo kort. Voor jou en je man zal het een eeuwigheid duren. Die onzekerheid steeds... Het is niet eerlijk, dat is het zeker niet! Heel veel sterkte meid!