Heel veel succes vanmiddag in het ziekenhuis. Hoop dat je nu eindelijk met duidelijkheid naar huis toe gaat. En natuurlijk dat die kleine het nog gewoon doet. Liefs Kareltje
op dit moment ben je in het ziekenhuis.......... hoop zo op een wondertje voor jullie........... sterkte
hoi meiden zo weer zijn er weer wat wil je eerst goede of slechte nieuws? goede nieuws: kindje heeft nog steeds hartslag en groeit mooi op schema slechte nieuws: bloeding is groter geworden is nu gemeten op 6.2 cm bij 2cm risico is dus nog steeds heel groot voor ons kindje nu volgende controle is maandag dus nu weer in spanning zitten en wachten maar meer kunnen we niet doen de artsen weten ook niet waarom de bloeding groter word ipv kleiner..... dus meiden helaas is de onzekerheid nog niet voorbij ik ben ook bang dat het nog heel lang gaat duren op deze manier maar heb het spoed nr meegekregen voor als ik weer erge bloedverlies heb met buikpijn dat ik gelijk kan komen nu heb ik nog steeds bloed verlies dan stopt het en een uur later komt het weer dus het blijft geleidelijk aan komen
Jeetje meis! Ten eerste gefeliciteerd dat je ukkie nog leeft en keihard knokt! Hou je rustig (doe je toch wel) en wij duimen massaal met jullie mee hoor! Wat een ondragelijke tijd zeg...ik leef echt ontzettend met jullie mee! Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Oh Lieve Caruli, Wat vervelend allemaal. Gelukkig doet het andere kindje het nog goed. Ik hoop zo dat dit ook blijft. Alvast weer heel veel succes voor volgende week maandag en neem je rust. We denken aan jullie. Liefs, Elvira
Meid, wat heerlijk dat je kleintje nog steeds volhoudt, ondanks alle tegenslag. Maar wat rot dat je nog steeds bloed hebt. Ik hoop echt dat jullie snel positief nieuws horen op dat gebied. Ik blijf voor jullie duimen Caruli.
Wat een moeilijke tijd! je wilt zo graag genieten en blij zijn, maar je voelt je zo onzeker... Heel veel sterkte, jullie kindje is een vechtertje!
Fijn dat je kindje heel hard aan het vechten is om te overleven. elke dag die erbij komt zal het sterker worden toch? Je zal nu rond de 9 weken moeten zitten of niet? Heb je nog steeds bedrust ? fijn dat je een noodnummer mee hebt gekregen. Zo kan je snel de juiste hulp krijgen. Succes meid. LIEK
Lieverd We hebben al ruim 1 uur gesproken met elkaar via de foon, je weet het ik denk aan jullie enorm veel! En je kunt me altijd bellen meis, al is het midden in de nacht dat weet je daar zijn we vriendinnen voor Zie je snel xxxxx Maria
Hoi Caruli Ik ga van het positieve uit en dat is dat jullie kindje het hardstikke goed doet en mooi op schema ligt en een goed kloppend hartje heeft! Het is een vechtertje dus! En nu hopen dat dat vechtertje van jullie mooi blijft zitten waar het zit! Ik denk aan jullie Liefs Sizzel
OOOh lieverd fijn te horen dat jullie kleintje nog leeft,maar het word weer erg onzeker voor jullie, ik duim super hard voor jullie dat alles goed gaat [-o<
Lieve Caruli, Fijn te horen dat jullie vechtertje zo goed volhoud. Ik blijf voor jullie duimen! Groetjes Naatje