Het is duidelijk dat het beebje bij jullie wil zijn! Hopelijk blijft ie vechten! Ik blijf duimen voor jullie. Veel sterkte!
Poeh, wat ben ik blij te horen dat jullie uk nog leeft en het goed doet zelfs. Raar en eng dat de bloeding toch weer groter geworden is. Ik blijf kaarsjes voor jullie branden.
Goed nieuws van je beebje. En nu maar weer duimen voor volgende week. Hopenlijk gaat je bloeding nu snel stoppen. Sterkte!
Nou het beebje is dus een echte vechter! Ik duim mee dat de bloeding nu eindelijk minder gaat worden!
Hier draaien de duimen ook heel hard, dit Beebje wil lekker 9 maand bij je blijven! Kom op beebje blijf lekker bij je mammie zitten *duim*duim*duim* Liefsss
Jee, wat een onzekerheid... Maar je hebt absoluut een klein vechtertje in je buik, en iedereen duimt voor je dat die lekker blijft zitten! Heel veel sterkte met weer een rustweek, pfffff, hoe hou je de spanning uit?!
Jeetje meis, tis wel dubbel allemaal he... Aan de ene kant goed nieuws aan de andere kant blijft het spannend... Nou de duimen draaien weer! Sterkte meis!
Jeetje meis, nog steeds onzekerheid....... Maar wat een vechtertje is jullie beebje! Hoop en blijven duimen voor jullie.. Veel sterkte voor jou en je man. Liefs Hannah
nou kleintje nestel je maar dieper en dieper in je mama;s baarmoeder zodat al dat bloed je straks niet meer kan loswurmen....Veel sterkte meid.... Karin
thanks meiden we hopen ook dat alles goed gaat met ons kleintje..... ps de gyn zei dat mijn baarmoeder heel groot is dat ie opzet door de bloeding en het kindje natuurlijk nou ik heb een buikfoto gemaakt zie mijn album
tjee... tis echt al een buik! Ik hoop echt dat alles goed zal gaan Caruli! Ik blijf voor je duimen en hopen! Net zoals heeeeeel veel mensen hier! En nu maar hopen dat al ons hopen helpt en je kindje mooi blijft zitten waar ie nu zit! [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< Ik blijf je topic op de voet volgen! kuz Sizzel
ja echt al een buik he ze zeggen dat dat komt omdat mijn baarmoeder zo vergroot is? en ik heb ook last van mijn stoelgang ach een keer goed naar de wc en hij slinkt al weer wat