haha.. ja echt een buik! Maar ja.. daar gaan we allemaal voor he! Nu hopen dat het bij jouw allemaal goedkomt en dat je straks ook bij de walvisclub onbezorgd mag gaan genieten! oja.. wel aan je bedrust houden he... (hé ik klink net als mijn moeder...hihihi ) Zal niet altijd meevallen nu, maar je kunt hier altijd ff je frustraties kwijt!
Lieve caruli, ik vind jou echt dapper.Je blijft grapjes maken terwijl je je zo'n zorgen maakt en zoiets naars meemaakt.(niet je beebje natuurlijk maar die bloeding)Ik duim mijn duimen blauw voor jou [-o< en blijf lekker rusten.Hoop maandag goed nieuws te horen!En natuurlijk veel sterkte voor jou en je man.Dikke knuf Yvette
jeee meid, wat een buik zeg. is ook niet zo gek natuurlijk, maar toch. ik blijf duimen voor je meis. hoe is het nu met de bloeding, is ie weer gestopt of niet?
Hé Caruli, Wat een toestand, zeg... Ik hoop dat het allemaal positief afloopt en je dan kunt genieten ! Sterkte.
hoi meiden het gaat hier redelijk en ja ik hou me nog steeds aan mijn bedrust gelukkig heb ik een laptop want kan jullie echt niet missen ach het buikkie is wel leuk de ene dag erger als de andere dag en zo rond is ie zonder kleren niet maar komt door de broek he ik hoop dat ie maar lekker door groeit en dat ik hem nog een paar maanden mag showen ik zal voorlopig af en aan bloed verliezen maar krijg ik weer zo'n pijn als vrijdag mag ik gelijk bellen naar de verloskamers naar de dienstdoende arts dus das wel fijn nu maar hopen dat we daar geen gebruik van hoeven te maken he op naar maandag nog 5 dagen......................
Heel veel sterkte meid..van genieten is de komende weken echt geen sprake. Balen zeg...denk aan jullie!
ook van mij nogmaals een dikke knuf, meer kan ik helaas vanaf hier niet doen, maar denk veel aan je en de kaarsjes branden
Mooie buik al hoor. Ik duim hard dat ie alleen nog maar mag groeien...zodat je na 9 maanden een prachtbuik hebt....Sterkte weer...
Lieve meiden ik doe even names caruli een update, opdit moment is ze naar het ziekenhuis voor een spoedecho! ze is gisteren weer hevig gaan bloeden, en het is de hele nacht door gegaan, had haar net even aan de telefoon en ze is nu opweg naar het ziekenhuis laten we met ze alle duimen dat het de hematoon is en dat het kindje blijft zitten op zijn plekkie [-o< [-o< [-o< Lieverd ik duim voor je xxxx Maria
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, het gaat ook maar door he, pfff wat een ellende voor haar en haar familie. wens ze maar heel veel sterkte en ik heb een kaarsje opgestoken. hoop dat het meevalt en het kindje er nog zit, en doorknokt xxx sam
Owneeeeeeee, laat het aub goedgaan.... duim duim duim duim duim duim duim Caruli lieverd, we denken aan je