Oh nee....ik hoop op goed nieuws...kom op kleintje...lekker bij je mama blijven.... ik denk aan jullie...
lieve caruli en natuurlijk ook mannetje, hou je update dagelijks bij omdat ik op een of andere manier ondanks dat ik je niet ken toch regelmatig aan je moet denken en zoooooo met je meeleef wetende dat je ook al zolang naar deze zwangerschap uitkeek. ook ik draai m'n duimen blauw dat alles maar goed mag blijven gaan en als het zou helpen dan steek ik nu acuut alle kaarsjes aan die er in huis te vinden zijn, en geloof me dat zijn er nog al niet wat. in ieder geval brand ik er 1 voor je en wens jullie alle geluk van de wereld toe en heel veel sterkte dat het alsjeblieft maar goed mag blijven gaan. heel veel liefs en virtuele knuffels nienke
oh ik duim me suf! Meis ik hoop zo dat die kleine lekker ingenesteld is! ik steek een kaarsje voor je aan.
Ik volg dit verhaal al een tijdje, maar heb nog nooit gereageerd. Maar zit nu met hoog kippenvel op mijn hele lijf! Dit is echt too much voor een mens. Jeetje Caruli, wat vreselijk! Ik duim voor je... Kom op klein mensje, je moeder verdiend je zo! Liefs, Esther
Lieve meiden Heb net gesproken met Caruli aan de telefoon, ik heb laten weten dat jullie allemaal aan haar dachten en voor haar duimde! Bedankt names Caruli Ze komt zelf vandaag niet meer online, en misschien morgen ook niet! dus ik doe de update zodat jullie weten hoe het met haar is..... ze hebben een echo gedaan en ze zagen de beeb niet meteen in beeld, maar na goed zoeken kwam toch het kindje in beeld met een hartslag, dus de beed doet het goed maar, De bloeding is volgens de gyn niet van de Hematoom maar van een bloedvat die toevoer blijft doen en dat zorgt voor iedere keer bloed verlies, haar HB is dan ook geprikt en was nog prima in orde Maar als het mis gaat wordt ze opgenomen in Ziekenhuis De arst heeft wel laten vallen dat als Caruli teveel bloed blijft verliezen en het een gevaar wordt over te gaan tot curritage Ze is helemaal van slag, 3 jaar lang gewacht op een wondertje! en nu is ze dan eindelijk zwanger en werkt de natuur niet mee! zodat ze kan genieten....... Zaterdag ga ik samen met mijn man naar haar toe om haar te steunen en even afleiding, want dit is gewoon verschrikkelijk Lieve Caruli meid ik duim voor je beeb [-o< [-o< [-o< Knuffels en tot zaterdag Liefs Maria
Lieve Caruli, Wat een horror meid! Ik duim voor je dat je ukkie stug volhoudt hoor! Heel veel sterkte voor jou en je gezin.
Pff wat een verhaal zeg.zo tegenstrijdig allemaal. Lieve Caruli ik denk aan je,en beeb blijf aub zitten waar je zit, En de bloeding die je telkens hebt stop Aub
Oh, wat erg! Gelukkig klopte het hartje nog en ik hoop dat er geen curretage plaats gaat vinden. Vreselijk wat een onzekerheid. Caruli ik denk aan jullie!
Lees dit echt met kippenvel Meid ik heb er geen woorden voor vindt het echt heel erg! ik wens je veel sterkte en ik hoop dat de beeb mag blijven zitten [-o< Big hug en heel veel sterkte!
Wat vreselijk...zo lang gewacht...en dan dit... Maria, als je naar haar toe gaat...wil je haar dan een dikke knuffel van me geven? En ook een dikke knuffel voor jou, omdat je ons zo lief op de hoogte houd....
oh nee verdorrie. Ik hoop en duim zo dat het bloeden gaat stoppen. hele dikke knuf meis Ik brand hier nog steeds een kaarsje voor je!
heeeeeeeell veeeeeeeell sterkte hier uit brabant........ dit moet haast wel killing zijn voor jullie, ik heb het metjullie te doen. hoop dat alles goed komt........