Lieve Meiden heb net contacht gehad met Caruli ze belde me op helemaal in verdriet, nou geloof mij mijn ogen zijn ook nog steeds niet droog! ze is op weg voor de 2de x weer naar het ziekenhuis! met spoed Zodra ik meer weet dan horen jullie het van mij xxxx Maria
jezus wat erg zeg. pfff, wat moeten die allemaal doorstaan sjonge sjonge. hoop zo dat het goed blijft zitten caruli en familie, heel veel sterkte en maria, jij ook sterkte meis, wat zal dit voor jou ook zwaar zijn zeg.
Dank je wel Sam ze is echt een Mega beste vriendin van mij we beleven samen ook de MMM wereld, en echt dit is verschrikkelijk wat hun doorstaan opdit moment. ik zit gewoon met trillende vingers te tikken! xxx Maria
kan het me voorstellen meid. tis ook niet zomaar wat he en zeker niet als je precies al weet wat de MMM inhoud. doe het ook rustig aan en nogmaals ook een dikke knuff.
tjonge jonge wat een ellende allemaal, wat ik dan niet snap is waaro ze haar niet gewoon even daar houden. dan hebben ze alles bij de hand en ook voor haar eigen gemoedsrust dat ze weet dat ze in goede handen is. dit is toch geen doen zo............ sterkte!
Tjonge, wat een ellende zeg! Zit gewoon te trillen en heb moeite me tranen te bedwingen! Leeg enorm met jou en je ventje mee Caruli! Liefs Marjo
Ooh Caruli wat vreselijk dit. Ik zit met kippevel te lezen. Heel erg veel sterkte voor jullie. Ik denk aan je. Dikke kus Diana
jeetje wat rot zeg! idd, waarom houden ze haar niet, dan kunnen ze het goed in de gaten houden! Caruli [-o<
Wat vreselijk....Caruli ik denk aan je en aan je mannetje en dochtertje Kom op kleine frummel maak je mama blij....blijf daar waar je zit....
Wat verschrikkelijk dit., Ook ik zit het hele verhaal met dikke tranen na te lezen. Caruli en mannetje, ik denk aan jullie. Liefs, Elvira
wat erg...verschrikkelijk... De tranen staan in mijn ogen... Caruli en hubbie.. we denken aan jullie.. en Maria.. jij ook heel veel sterkte..Voor jouw zal het ook niet makkelijk zijn.. We denken ook aan jouw.. Fijn dat ze zo'n goede vriendin heeft! Bedankt dat je ons op de hoogte houd meid.. Liefs Sizzel en Naatje30
Jeetje, Caruli en mannetje! Ik duim echt heel hard dat dit frummeltje blijft zitten! Veel sterkte meis!