is aan de ene kant beter dat ze opgenomen is, kunnen ze ze nog beter in de gaten houden. maar wat een onzekerheid nog steeds zeg. BEEBJE, BLIJVEN ZITTEN HOOR. dikke knuff voor jullie
Hey, ben blij toe dat ze haar nu gehouden hebben! Alles op scherp! Babietje, blijven zitten waar je zit hoor!
Lieve Caruli, bij de december mama's zijn we ook erg bezorgd om je en denken we veel aan jullie! Laat ze je in het ziekenhuis maar goed onder controle houden! Het is voor je man en je dochtertje ook heel moeilijk op het moment denk ik. Voor jullie allemaal heel veel sterkte en steun en liefde gewenst. Dat dit kleintje nog steeds bij je is en een hartslag heeft, getuigt van een heel sterk willetje om bij jullie te mogen komen. Liefs olga
ppfff rillingen lopen over mn lijf! Lief klein frummeltje in de buik van mama is het heel fijn en veilig, blijf daar maar lekker zitten is echt beter voor je hoor. Heel veel sterkte liefss van Mij
pffff wat een verhaal. Afschuwelijk! Veel sterkte hoor! Lieve baby wel blijven zitten bij mama! liefs
Oh Caruli frummel je kunt het best: Gewoon lekker blijven hangen! En caruli frummel mama en papa veel sterkte, en houdt je rustig, rustig rustig hou je rustig kalm en stil 8) (sterkte )
Oh wat fijn dat de frummel er nog zit. Een echte vechter net als zijn moeder. Zet hem op beide... Ik ben blij dat ze je nu wat beter in de gaten gaan houden en hoop dat de bloeding snel zal stoppen... Veel sterkte ook voor de rest van je gezinnetje...en Maria je bent top. Bedankt dat je ons op de hoogte houdt.
Goedeavond lieve meiden Nou heb ruim een half uurtje met Caruli gesproken Ze heeft nog steeds buikpijn en bloedverlies Om 23.00 krijgt ze nog een echo om te kijken hoe het met de beeb is, daarna zou ze mijn nog smsen hoe het gaat, weet niet of ik dan nog online ben, maar anders horen jullie dat morgen van mij ze vroeg ook of ik dus nog hier geweest was en ik vertelde de lieve hartverwarmende reactie's, dat deed haar goed xxxx Maria
mn duimen draaien hard voor haar en de kleine Hopelijk houd deze nachtmerrie snel op en kan ze snel gaan genieten van de zwangerschap [-o<
Lieve Caruli, Heel veel sterkte meid het is je zo gegunt! Beebje van caruli blijf maar waar je bent je zit er goed en veilig! Ik zal blijven [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< voor jullie.
lieve Caruli.. Ook hier denken we aan jullie.. [-o< [-o< [-o< Je kunt nu nergens beter zijn dan in het ziekenhuis. please beebje blijf lekker zitten bij mamma.. Je bent zo welkom bij je pap en mam... dikke kus Sizzel
oh caruli wat erg allemaal ben blij dat het beebje er nog zit en dat het hartje nog klopt heel veel strkt voor jullie allemaal. maria dank je wel dat je ons op de hoogte houd
Lieve Caruli, Hey meidje wat lees ik nou Je weet het he me duimen draaien over uren. Ik heb er vertrouwen in meid. Je weet het he ik had dit 6 maanden lang en alles is goed gekomen. Jou kleine is ook zo`n sterke beer die zeker bij jullie wil blijven. Ik heb er vertrouwen in meid. Ik denk aan je. Als je om bezoek verlegen zit dan kom ik je wel ff plagen Meid hou je taai en hoop dat je gauw naar huis mag. Denk maar zo je bent in goede handen. Hele dikke mega knuffel van mij Lover xxxx Duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim duim [-o<
lieve caruli wat vreselijk wat je nu moet doormaken ik denk aan jullie en zal een kaarsje branden voor jou en je gezin en de kleine beeb die zich toch nog steeds stevig aan zijn/haar mama vasthoud heel veel kracht en sterkte toegewenst
Goedemorgen meiden Met de baby gaat het tot nu tot goed, het hartje klopt nog steeds ze heeft gisteren ook nog een echo gehad om 23.00 en met de beeb gaat alles dan ook goed , maar ze blijft vloeien das dus minder... De hematoom is nog niet geslonken maar ondertussen aan het opslitsen in stukjes, de arsten weten dan ook geen raad ermee Vanmorgen heb ik haar al weer gesproken vanuit het ziekenhuis, en jullie krijgen allemaal de groetjes van haar Liefs Maria