doe ze de groetjes terug en natuurlijk ook een hele dikke knuffel. wat een knokkertje is dat beebje zeg. maar wat ontzettend ^&%^%$ dat de bloeding niet stopt zeg
nog even een reactie hierop heb met caruli erover gesproken en ze zei alleen maar dat jullie mochten weten dat ze in Tilburg is opgenomen in het ziekenhuis, overige gegevens wil ze prive houden, hopelijk hebben jullie daar begrip voor xxx Maria
Fijn te horen dat het goed gaat met de beeb, vervelend dat ze nog steeds vloeit, Ik hoop voor haar dat het snel stopt. [-o<
ook hier groetjes terug Caruli! Hoop echt dat je beebje blijft zitten! En echt super dat het hartje klopt! Tis echt een vechtertje! Dikke kus Sizzel En Maria! heel erg bedankt voor je up-dates elke keer! Fijn dat je dat voor Caruli (en voor ons) wil doen! We leven allemaal zo met haar mee!
Derona, jullie kunnen ook persoonlijke kaarten sturen idd via mailbox: doe het maar naar de mijne dan print ik ze uit en neem ik ze morgen mee als ik naar het ziekenhuis ga mijn msn is tevens mijn emailadres zie mijn profiel xxxx Maria
oww ja tuurlijk daar had ik helemaal niet bij stil gestaan dat dan alle prive gegevens op tafel zouden komen. tilburg.....das in de buurt.......... doe ze maar de groetjes en wens zealle sterkte................
Woorden schieten tekort Caruli en mannetje, heel veel sterkte. Ik hoop dat alles goed komt met jullie kleine vechtertje [-o< [-o< [-o< Liefs Roca
Lief Maria dat je ons op de hoogte houdt! Wens Caruli veel sterkte! wat een vechtertje dat beebje zeg! DUim voor een snelle oplossing van de hamtoom, deze onzekerheid moet killing zijn voor Caruli en d'r gezin....Ben in ieder geval blij dat ze nu in het ziekenhuis is waar ze goed op d'r kunnen letten....
Heel veel sterkte Caruli.... Moet er steeds aan denken.. hoop dat ze toch een oplossing vinden er voor. En Beebje... Blijven zitten! Liefs
sam en derona ze zijn goed aangekomen en uitgeprint sonja, de jouwe heb ik nog niet binnen gekregen xxxx Maria