Goedemorgen meiden jovalene jouw kaart is binnen en uitgeprint, elmo helaas die van jouw is niet aangekomen, maar ik kijk nog 1 x om 10.00 daarna gaan wij de weg op richting tilburg xxxx
Hoi Maria Ik heb je net ook nog gauw een kaart gestuurd voor Caruli.. Hoop dat je deze nog voor haar mee kunt nemen! Alvast bedankt! Liefs Sizzel
Goedeavond meiden Zo ik ben weer terug uit Tilburg , pfffff wat een rit zeg hihihi ruim anderhalf uur op de weg......Maar kan me vriendin niet zomaar daar laten zonder een bezoekje van haar vriendin toch hihihi Het vloeien vandaag was niet zo hevig dus dat is goed nieuws meiden, we waren van 13.00 tot 15.00 bij haar en hebben haar even mee naar buiten genomen even lekker genieten van het zonnetje nog en ook nog even een lekker ijsje gegeten met elkaar, ze wist niet of ze vandaag nog een echo kreeg maar anders hoorde ik dat vanavond als ik haar rornd 20.00 even zou bellen ze was helemaal blij met de post en jullie krijgen allemaal een heeeeeeeeeeeeeeeele dikke knuffel van haar Mijn mannetje heeft ook nog even een foto gemaakt van ons beide, zie mijn fotomapje ik ben in het roze hihi en Caruli zit lekker naast bij op het bankje Nou meiden ik ga stoppen, want ik heb nog mijn verjaardag vanavond hihi over een uurtje komen mijn vrienden al xxxxxxxxxxxxxxx Maria en morgen weer een update als ik haar gesproken heb oja elmo ook jouw kaart had ik ontvangen
Blij om te lezen dat het vloeien vandaag weer minder was hoor! Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt Maria! Liefs Nollie
super dat ze vandaag minder vloeit.. we blijven hopen dat alles goed blijft gaan! Bedankt voor het brengen van de kaartjes Maria! x
wauww, wat goed om te horen dat het vloeien iets minder is geworden zeg. mijn duimen blijven doordraaien xxx
Maria gefeliciteerd en bedankt voor de updates. Caruli. heel veel sterkte en een dikke knuff. Ik denk aan je. Beeb, kom op je kunt het. Mooi zitten blijven hoor!
Fijn om te horen dat het wat beter gaat. Beebje hou vol! Maria gefeliciteerd met je verjaardag! Liefs Hannah
Gelukkig doet jullie ukkie het nog goed meid! In veel zh kan je toch op i-net! Kan je daar geen lijntje leggen met een laptopje ofzo? UMCG heeft ook pc's staan voor mensen die er liggen... Ik weet dat je veel bedrust moet houden..maar even de benen strekken of met een toppie in bed zou toch wel fijn zijn! Veel succes met rust houden meid...het zal echt niet meevallen!
Lieve Caruli ik kom nauwelijks meer op dit forum, maar leef heel erg met je mee...en dankzij je lieve vriendin die ons hier op de hoogte houdt! Maria voor jou een fijne verjaardag...en Caruli boft maar met zo'n lieve vriendin! Groetjes, Eva.