Goedeavond meiden Nou ze belde me op werk op hoor meiden Allereerst met de beeb alles goed en het bewoog weer goed rond in de baarmoeder Ze weten nu ook waarom ze steeds bloed verliest, het blijkt dat er nog een stukje placenta zit van de andere beeb, en die blijft gevoed worden met bloed en aangezien er geen andere beeb meer is, stroomt het via de baarmoeder erzo weer uit! Dit was dus ook voor haar de bevesteging dat ze zwanger was van een tweeling......... Vandaag zo ze ook weer een echo krijgen, nadat ik met haar gesproken had dat hoor ik straks als ik haar spreek na GTST hihihi Hematoom is nog steeds stabiel meiden xxxx Maria
Oh wat fijn! en wat goed dat ze nu weten waar die bloeding vandaan komt! Ik neem aan dat ze dat placenta weefsel niet zomaar kunnen weg halen nu de beeb nog zo klein is...
Dat wist ze ook nog niet Elma als ik haar straks spreek geef ik gaar een knuffel names jouw en de rest van de meiden! xxxx Maria
Oh mooi zo mooi zo! Blij om dit te horen hoor! Hoop dat ze snel naar huis mag... Groetjes aan Caruli! Liefs Nollie
Ik lees het eigenlijk nu voor het eerst. Oh man, wat een horror scenario... Sterkte Caruli en jij ook Maria en eigenlijk iedereen om jullie heen. Dit is geen fijne tijd. En tegelijkertijd ook weer wel of zo. Op een bepaalde manier. Ik duim dus gewoon mee vanaf nu. Liefs van Veertje2
dat klinkt toch positief dat de bloeding niet met de kleine te maken heeft hopelijk vinden ze een oplossing en kan ze met volle teugen van haar zwangerschap gaan genieten
wauw, wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat en dat ze eindelijk weten waar het bloeden vandaag komt en niets met het beebje te maken heeft. Maria, alle lof dat je ons zo goed op de hoogte houdt, hopelijk mogen we jou ook gauw feliciteren. dikke knuffel voor Caruli en beebje en Maria. Liefs, Daan
wat goed nieuws zeg, ik ben blij dat ze weten waar de bloeding vandaan komt. Doe er de gr van ons en geef dr maar een dikke knuf