He Caruli, Geniet lekker van je moederdag! Laat je lekker verwennen da heb je zeker verdient! En hier blijven we vooral door duimen, Liefs Schaapje
Hoi Caruli, Ik hoop voor je dat alles snel goed komt en je straks kan genieten van je zwangerschap. Ik hoop echt voor je dat straks het ergste achter de rug is. Veel sterkte toegewenst voor jou en je gezin! Liefs Vanilia
Jeetje wat een verhaal toch! Ik lees en volg dit al even maar wil Carulli toch heel veel sterkte wensen. Ik heb een kaarsje gebrand voor de sterke beeb. En ik hoop werkelijk dat de hematoom echt an het verdwijnen is en dat Carulli en gezin echt kunnen genieten. Maria bedankt voor je update elke keer weer.
ook hier vandaan heel veel sterkte nog wat goed dat de beeb het nod steeds zo goed doet alleen het hematoom please laat hem kleiner worden denk aan je
Caruli, ik blijf voor jullie duimen. Wat fijn dat het beebje zo ontzettend sterk is en al deze ellende goed doorstaat.
Hey meiden Met caruli gaat het nog steeds hetzelfde, de Hematoom wil maar niet weggaan, telkens enorm veel bloedverlies en pijn in haar buik, maar de beeb doet het nog steeds goed! De gyn had gisteren gezegt dat ze pas naar huis mag als ze de hematoom kwijt is en geen bloedverlies meer heeft xxxx Maria
Hoe ver is Caruli nou eigenlijk..ben het even kwijt. Hoe groot schatten ze de kans nou nog op een mk dan? Als de beeb het heel goed doet... Bedankt voor je update meid! Gaaf haar maar weer een dikke knuffel!
Hi Maria, Bedankt voor de update! Maar tjonge jonge, wat vreselijk voor haar dat ze nog steeds zoveel pijn en bloedverlies heeft. Uiteraard is het een troost dat alles met de beeb goed gaat....Maar verliest ze niet te veel bloed op deze manier en wat als ze nog een hele tijd in het ZH moet blijven? Nou we hopen gewoon dat de hematoom gewoon ff "zijn koffers" pakt en verdwijnd en laat Caruli gewoon lekker van haar zwangerschap genieten dat heeft ze verdient! Liefs Silla
Nou caruli, Ik ben erg blij dat het zo goed gaat met je beeb, Ik hoop dat het met jou ook goed gaat want het zal niet meevallen, Heel veel sterkte en hopen dat je snel naar huis mag. Liefs Beeb
Hoi elmo ze is uitgerekend op 1 december 2007 dus nog geen 12 weekjes zwanger...... Normaal gezien in een spontane zwangerschap ben je blij als je de 3 maanden voorbij bent, aangezien zei een hematoom erbij heeft en bloedverlies heeft is de grens hoger De arsten zelf zien er vaak geen hoop in, maar de beeb blijft vechten voor haar of zijn bestaan, en aangezien haar leven nog niet ingevaar is breken ze de zwangerschap nog steeds niet af Maaaar ze houden haar zeer nauw in de gaten Liefs Maria
Hoi Maria, Fijn dat je ons weer op de hoogte hebt gebracht. Wens Caruli het beste toe als je haar nog eens spreekt. Mooi om te lezen dat het babytje het goed doet. groeten Mirjam
Ik ga duimen voor Caruli dat de hematoom snel verdwijnt en ze dan eindelijk kan gaan genieten van haar zwangerschap