Had toch zo gehoopt nu eens te lezen dat het hematoom aan het slinken was, maar dit dus nog steeds niet en nog steeds dat vervelende bloedverlies en buikpijn. Wel super dat er zo'n overwinnaar in haar groeit... Wens ze maar heel veel sterkte en dikke knuffel van me en jij natuurlijk weer van harte bedankt voor de update, Maria! Groetjes, Eva.
Ik had ook echt gehoopt dat dat hematoom nu toch echt een keer weg zou zijn.. Caruli-beebje.. blijf maar lekker zitten bij mam!
hopelijk gaat de hematoon en het bloed verlies snel weg dat ze lekker naar huis mag en eindelijk van haar zwangerschap mag genieten. heel veel sterkte aan caruli als je dr weer spreekt Maria.
Dat vroeg ik me ook af........ Hoop dat beebje het goed doet en de bloeding eindelijk eens wegtrekt..
Hey meiden De hematoom is deze week goed geslonken, maar ze kunnen niet zegge of die weer aangevult wordt met vers bloed, dat is afwachten Met de beeb nog steeds alles goed.... Liefs Maria
Ben hard aan het duimen dat ie nu echt helemaal weg gaat! Maar het begin is er... Hou vol beebje en Caruli! Jullie zijn alletwee zulke vechters
Caruli, Dat is mooi nieuws! Ik blijf door [-o< [-o< [-o< [-o< dat alles goed blijf gaan met je sterke beeb. Meid nog heel veel sterkte! Maria, het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar echt super dat je ons zo op de hoogte houdt =D> =D> =D> =D> =D>