Ik hoop ook dat het hematoom nu eindelijk gaat slinken en deze trend zich voortzet....die beeb is zo sterk..het moet gewoon! Dikke knuffel voor Caruli! Groetjes, Eva.
hoi lieve meiden wat een hoop lieve reacties zeg lieve maria bedankt meid dat je hier steeds de update gedaan hebt! je bent een schat nou meiden zoals jullie zien ben ik weer thuis ze konden in het zh niks medisch voor me doen en is het maar afwachten hoe het verder gaat en nu mag ik het dus weer thuis proberen kijken hoelang het duurd en hoe het gaat ik kom af en toe hier kijken en laat weten hoe het gaat zolang ik thuis ben moet nu absolute bedrust houden en maar duimen
Heey meis welkom terug,Ik hoop snel dat het bloed zich afneemt en mijn duimpjes draaien nog steeds super hard voor je knuffel
Wat fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat het heel snel beter gaat, en dat je superbeeb het ook super blijft doen!
Hey Caruli, Wat fijn om weer iets van jou zelf te lezen. Hou je bedrust en ik hoop dat alles voor jullie op zijn pootjes terecht komt. Dikke kus, Elvira