Fijn dat je weer thuis bent, maar wel balen dat ze niets aan die hematoom kunnen doen.....dat de beeb het nog zo goed doet is natuurlijk een super goed teken!
Hé Caruli! Wat fijn dat je weer thuis bent! Heb net je verhaal pas gelezen! Hoop echt voor je dat de hematoom toch nog gaat slinken en je lekker kunt genieten van je verdiende zwangerschap! Rustig aan doen hoor en ik blijf voor je duimen! Dikke knuf Chris
hoi meiden zo kom net terug van de gyn gisteren nekplooimeting gehad bloeduitslag hebben we nog niet krijgen we met de post echo van vanmiddag was redelijk hematoom was weer groter geworden maar gelukkig deed beebje het nog goed als ik een bloeding krijg moet ik weer melden en over 2 weken terug komen omdat mijn gyn met vakantie gaat en hij heeft liever niet dat andere artsen mij controleren want dan krijg je weer verschillende meningen enzo dus hij wil het liever zelf doen dus nu 2 weken wachten en hopen dat er ondertussen niks gebeurd [-o< [-o<
heyyy meid, wat super dat je weer thuis bent. ik hoop echt dat beeb het goed blijft doen, tis een supervechtertje dikke knuf meis
hey meis Wat fijn om te lezen dat je weer thuis bent meis. Wat een enorme sterke baby hebben jullie zeg, die kan straks de hele wereld aan. Ik hoop dat het verder allemaal rustig blijft. Blijf voor jullie duimen Liefs Ikke
hey meisie fijn dat je er weer bent. hou moed hoor wij duimen allemaal voor jullie en probeer ondanks alles toch een beetje te genieten heeel veeel liefs wiesje
Goh, vergeet ik hier even te lezen, ben je ineens thuis. Wat fijn meid. wat een prachtige foto van je beeb. Een heel helder verhaal wat je vertelde. erg spannend. ik duim voor je.
super om te horen dat beebje het goed doet minder dat het hematoom weer is gegroeit hopelijk word het nu niet groter
goedemorgen meiden zo weer een dag voorbij de dagen duren wel lang hoor als je zo de hele dag in je bed ligt zit en even rondloopt in huis..... gister avond hebben we het onze meid verteld dat ze een broertje of zusje krijgt.... en wat doet ze net het eerst dat ze op school aankomt mijn man was al net voor haar naar de juf gelopen maar ze kwam er gelijk achteraan van juf ik krijg een broertje of zusje kind vind het prachtig nu maar hopen dat alles goed gaat enzo tja we vonden het zo moeilijk wanneer vertel je je kind wat... maar goed laten we het beste er maar van hopen he
@ Lieve Caruli....Tja, wat is het beste moment om het een kind te vertellen. Geen idee! Maar wel een fijn gevoel dat ze er zo blij mee is he! Hopelijk blijft alles goedgaan! Maar het is een vechtertje, dat is al wel bewezen! Lijkt op zijn/haar ma! Veel suc6 en we blijven duimen he! Liefs Marjo
Heel veel sterkte Caruli. Ondanks alle moeilijke weken hoop ik voor je dat je snel van je zwangerschap kan genieten en je straks een gezonde baby op de wereld mag zetten. Liefs Vanilia
Hoi Caruli, ik heb al die tijd je verhaal zitten volgen, maar aangezien ik zelf nog niet actief was op het forum had ik nog niks erover gezegd. Maar nu dan toch maar. Ik ben zo blij voor je dat het met de beeb allemaal goed lijkt te gaan. En ik weet niet of je nog een stel duimen kunt gebruiken, want ik wil ze graag voor je laten draaien om te hopen dat het hematoom weg gaat of slinkt en dat jullie meid er over een 6 maanden een lief broertje of zusje bij heeft. Ik denk aan je. Liefs Hope
Kan me voorstellen dat de dagen lang duren, maar my god, wat is jouw bebje een vechtertje! By the way, je krijgt ook veel liefs en groeten van Aoife!
Caruli; fijn om te lezen dat je weer thuis bent! Wel heftig allemaal hoor, pffff. Sterkte en ik duim voor je! liefs
goedemorgen meiden hier gaat het redelijk wel veel last van mijn buik maar verder gaat het wel verveel me wel zo hoor de hele dag maar goed morgen weer weekend hebben geen plannen om wat te gaan doen kan niet veel he als ik op bed moet blijven maar goed tis voor een goed doel he
Goedemorgen Caruli, Blijf je nog wel steeds bloeden of is het nu allen buikpijn? Hoop dat je je een beetje kunt vermaken vandaag. Succes met de bedrust. Fijn dat jullie kleine meid nu ook op de hoogte is. En daarmee w.s. ook de rest van de wereld. hahaha